Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
Pravo na kvalitetno obrazovanje svih učenika podjednako je temelj inkluzivnog obrazovanja.
Daroviti učenici uče prema svojim sposobnostima i mogućnostima te interesima, sudjeluju i
Inkluzivno obrazovanje usko se povezuje s promjenama u obrazovanju učitelja i nastavnika,
Daroviti učenici imaju višestruke, različite i promjenjive potrebe. Čine heterogenu skupinu. Njihove
Cilj je pružanje jedinstvenog sustava podrške svim učenicima, a promjene koje zahtijeva rad s darovitim učenicima vrlo su složene i zahvaćaju sve razine funkcioniranja u školi.
Ružica Suton
OŠ Antuna Kanižlića, Požega