Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
Naša škola sudjeluje kao partner u međunarodnom projektu Erasmus+Street
Riječ je o Erasmus+ projektu : Ključna aktivnost 2: Strateška partnerstva samo za škole.
Nositelji aktivnosti: Renata Marinić, Valentina Čurčić, Jelena Pavlović
Trajanje projekta: 1.9.2017. – 31.8.2020.
Sudionici:
Škole partneri:
Cilj projekta: omogućiti učenicima da nauče strani jezik na temelju komunikativnih vještina i
upotreba stranog jezika u svakodnevnom životu (restorani, muzeji, knjižnice, kazališta...)
Veća zainteresiranost učenika za engleski jezik. Povećanje broja mobilnosti nastavnika u državama članicama EU. Povećanje broja partnerskih škola u EU.
Način realizacije aktivnosti:
Mobilnost je jedno putovanje jedne osobe u inozemstvo. Planirano je ukupno 9 mobilnosti naših učitelja u partnerske škole u Europi Sudjelovanje u radionicama u našoj školi i u inozemstvu na engleskom jeziku, vezanim za upotrebu engleskog jezika u svakodnevnom životu. Izrada dokumenata o održanim radionicama. Predstavljanje svoje i upoznavanje tuđih kultura, turističkih znamenitosti, običaja, prehrane. Izrada web stranice projekta.
Vrijednost projekta:
181995.00 € raspodjeljeno među školama partnerima. Iznos se financira od
Agencije za mobilnost i programe EU i namjenjen je isključivo za troškove projekta
Način vrednovanja aktivnosti:
Slanje izvješća o napretku projekta.
Nadzor i evaluacija od nacionalne agencije i Europske komisije.
Nacionalna agencija,Europska komisija, Europski ured za borbu protiv prijevara i Europski revizorski sud imaju pravo na pristup svim dokumentima i podacima o projektu u razdoblju do pet godina od posljednje isplate sredstava.
Način korištenja rezultata vrednovanja aktivnosti:
Veća upotreba stranog jezika u svakodnevnom životu.
Poticanje učenika na redovito učenje engleskog jezika.
Upoznavanje nastavnika sa drugim obrazovnim sustavima.