Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
Naša škola sudjeluje kao partner u međunarodnom projektu Erasmus+.
Riječ je o Erasmus+ projektu : Ključna aktivnost 2 u području odgoja i općeg obrazovanja
Naziv projekta: A school of democracy-we know our rights and duties
Nositelji aktivnosti: Josipa Bušić
Trajanje projekta: 1.9.2019. – 31.8.2021.
Sudionici:
Skole partneri:
Cilj projekta: povećati interes učenika za lokalnim društvenim i političkim životom počevši od škole gdje se mogu upoznati sa osnovnim pravilima demokracije promatrajući kako funkcionira škola i njezino vodstvo.
Omogućiti učenicima razvijanje komunikacijskih vještina na engleskom jeziku te digitalnih kompetencija.
Način realizacije aktivnosti:
Planirano je ukupno 3 mobilnosti naših učitelja i 8 učenika u partnerske škole u Europi. Sudjelovanje u radionicama u našoj školi i u inozemstvu na engleskom jeziku, vezanim za demokraciju ( kampanje, debate i sl.) Izrada dokumenata o održanim radionicama. Predstavljanje svoje i upoznavanje tuđih kultura, turističkih znamenitosti, običaja, prehrane. Izrada web stranice projekta.
Vrijednost projekta:
123184.00 € raspodijeljeno među školama partnerima. Iznos se financira od Agencije za mobilnost i programe EU i namijenjen je isključivo za troškove projekta
Način vrednovanja aktivnosti:
Slanje izvješća o napretku projekta.
Nadzor i evaluacija od nacionalne agencije i Europske komisije.
Nacionalna agencija, Europska komisija, Europski ured za borbu protiv prijevara i Europski revizorski sud imaju pravo na pristup svim dokumentima i podacima o projektu u razdoblju do pet godina od posljednje isplate sredstava.
7. ožujka započela je naša online mobilnost u Poljsku.
PRVI DAN
Naša online mobilnost je započela dvosatnim pripremnim aktivnostima u školi. Zadatak je bio pripremiti Word dokument sa popisom dobrih i loših strana online mobilnosti putem MS Teams-a te pravila ponašanja za vrijeme takvih aktivnosti. Učenici su također pripremali jednominutni govor o sebi. Nakon odrađenih priprema, online sastanak je započe u 11 sati te je trajao 2 sata.
Nakon odrađenih aktivnosti, nastavnici su održali radni sastanak.
DRUGI DAN
Kao i prethodnog dana, učenici su započeli sa aktivnostima u školi prije online sastanka. Današnji zadatak je bio pripremiti prezentaciju o našem gradu i našoj školi.
Za vrijeme online sastanaka učenici su prezentirali svoj rad, a istovremeno su ostali učenici uključeni u projekt zapisivali nove riječi vezane uz našu temu kako bi na kraju mobilnosti pripremili zajednički rječnik novih riječi i pojmova.
Nadalje, učenici su se priključili na eTwinning te komunicirali i izmjenjivali iskustva sa učenicima drugih država.
Nakon odrađenih aktivnosti, nastavnici su održali radni sastanak.
TREĆI DAN
Zadatak trećeg dana je bio napraviti prezentaciju o Vijeću učenika naše škole. Nakon dvosatnog rada, učenik Sven Maringer je prezentirao rad našeg Vijeća učenika. Komunikacija između učenika uključenih u projekt se nastavila i ovog dana.
Nakon završetka službenog dijela, nastavnici su održali sastanak.
ČETVRTI DAN
Zadatak četvrtog dana naše online mobilnosti je bio intervju sa predstavnikom Vijeća učenika. Naš učenik Fran Matošević je razgovarao sa Svenom Maringerom, sudionikom projekta, ali ujedno i predsjednikom Vijeća učenika. Učenik Ivan Sečkar je snimao razgovor te su nakon toga složili video koji su prezentirali za vrijeme online sastanka.
Također, zadatak je bio i pripremiti pitanja koja bi se mogla uvrstiti u evaluacijski listić.
Svi radovi su poslani našim partnerima.
PETI DAN
Zadnjeg dana naši su učenici radili na konačnoj verziji našeg zajedničkog rječnika.
Učenica Lana Miličević je prezentirala rječnik našim partnerima.
Nakon prezentacije, učenici su nastavili komunikaciju putem Twinspace-a.