Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
Osnovna škola Antuna Kanižlića nositelj je međunarodnog projekta "Učenje za život - prijenos znanja, vještina i kompetencija". Riječ je o Erasmus+ projektu mobilnosti nastavnika (KA1) u kojemu nam je partner škola St Ignatius College Boys Secondary School Handaq u Qormiju na Malti. Cilj je ovoga projekta steći iskustva praktičnoga rada koja ćemo uklopiti u suvremeni kurikulum izvannastavnih aktivnosti Domaćinstvo i Poduzetništvo. Škola iz Malte je iskusna u izvođenju nastavnih i izvannastavnih sadržaja domaćinstva i poduzetništva.
U jednogodišnjem projektu sudjeluju nastavnici Renata Marinić, Josipa Bušić, Igor Soldić, Danijela Stanić, Katarina Baretić i Valentina Čurčić.
Škola partner: http://ksihandaq.wix.com/handaq
Intervju s koordinatoricom projekta možete pročitati na linku:
O projektu:
Već tradicionalni humanitarni sajam za djecu Marijinih obroka u našoj Školi obogatili smo osmišljavanjem i provođenjem sajamske slastičarnice „Kod Timona i Pumbe“.
Učenici 6.b razreda s nastavnicama Danijelom Stanić i Nevenom Papak primijenili su stečeno znanje u pripremi namirnica tako da su se odvažili pripremiti domaći sladoled. Prije radionice pripreme slastica za slastičarnicu učenici su sudjelovali na radionicama Domaćinstva na kojima su se upoznali s priborom i materijalima u kuhinji. Osim domaćeg sladoleda pripremili su i slane mafine te kuhali domaći ledeni čaj. Aktivnost je bila zabavna i učenici su se dobro snašli u kuhinji.
Osim pripreme slastica za slastičarnicu bilo je potrebno i upoznati učenike s radom u slastičarnici. U tu svrhu održana je kratka audicija za konobare na kojoj su se upoznali s načinom ophođenja s mušterijama, vođenjem financija i slično. Učenici su bili zainteresirani za ovu ulogu isto kao i za ulogu barmena. Dio učenika dobio je zaduženje za kuhanje kapučina i kave, dio je prao posuđe, a preostali su pazili na urednost prostora sajamske slastičarnice.
Na dan sajma slastičarnica je vrvjela ljudima koji su u slastičarnicu došli probati učeničke slastice. Reakcije na ovaj projekt bile su jako pozitivne. Sladoled i ostali proizvodi naših učenika jako su brzo nestali. U ovom projektu uživali su i učenici i njihovi nastavnici koji su ih pratili tijekom cijelog sajma. Zaključili smo kako slastičarnicu moramo ponoviti i sljedeće godine te ponudu proširiti novim proizvodima. Učenici će kroz izvannastavnu aktivnost Domaćinstvo steći nove vještine koje će moći iskoristiti u radu slastičarnice narednih godina.