Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
Naša škola sudjeluje kao partner u međunarodnom projektu Erasmus+. Riječ je o Erasmus+ projektu Ključna aktivnost 2 u području odgoja i općeg obrazovanja.
Naziv projekta: EARTH - Essence of Agriculture and Rural Traditional Hospitality
Nositelji aktivnosti: Renata Marinić
Trajanje projekta: 1.9.2022. – 31.8.2024.
Sudionici:
1. Fjolbrautaskolinn í Gardabae Iceland Gardabaer-nositelj projekt
Škole partneri:
2. Agrupamento de Escolas Dr. João Araújo Correira - Peso da Régua, Portugal
3. Osnovna škola Antuna Kanizlića, Požega, Hrvatska
4. Istituto Statale d'Istruzione Superiore "Pitagora" - Montalbano Jonico, Italija
5. 2 GENIKO LYKEIO CHALKIDAS – Grčka
6. I.E.S. ALHAKEN II – CORDOBA, Španjolska
Cilj projekta:
*poduzetničko učenje – obrazovanje za poduzetništvo
*zapošljivost
*razvoj zajednice
Povećati kompetencije učenika i nastavnika kroz aktivno i kreativno poduzetničko učenje.
Osigurati obrazovanje za poticanje potreba ruralnih zajednica kako bi se poboljšala njihova konkurentnost i
poduzetničke vještine.
Održati razvoj okoliša u ruralnim zajednicama.
Podići status strukovnog obrazovanja kroz inovacijsko i poduzetničko obrazovanje.
Poboljšati poslovna partnerstva u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju s ciljem promicanja učenja
temeljenog na radu u ruralnim područjima.
Omogućiti učenicima razvijanje komunikacijskih vještina na engleskom jeziku te digitalnih kompetencija.
Projekt EARTH izravno će doprinijeti viziji EU-a o omogućavanju i poticanju
zanimljivog pristupa razvoju i provedbi multidisciplinarnog europskog okvira
kompetencija u kontekstu cjeloživotnog učenja za razvoj i primjenu znanja, vještina
i stavova građana, posebno mladih ljudi, o obrazovanju za inovacije i poduzetništvo
i održivi razvoj, kako je navedeno u Preporuci Vijeća EU-a o ključnim kompetencijama
za cjeloživotno učenje.
Način realizacije aktivnosti:
Planirano je ukupno 5 mobilnosti naših učitelja i 20 učenika u partnerske škole u Europi.
Sudjelovanje u radionicama u našoj školi i u inozemstvu na engleskom jeziku, vezanim za održivi razvoj, poduzetništvo, osposobljavanje za rad u ruralnim središtima. Izrada dokumenata o održanim radionicama. Predstavljanje svoje i upoznavanje tuđih kultura, turističkih znamenitosti, običaja, prehrane. Izrada mrežne stranice projekta.
Vrijednost projekta:
250 000.00 € raspodijeljeno među školama partnerima. Iznos se financira od Nacionalne agencije za mobilnost i programe EU zemlje koordinatora (Island) i namijenjen je isključivo za troškove projekta.
Način vrednovanja aktivnosti:
Slanje izvješća o napretku projekta.
Nadzor i evaluacija od Nacionalne agencije zemlje koordinatora projekta (Island) i Europske komisije.Nacionalna agencija zemlje koordinatora (Island), Europska komisija, Europski ured za borbu protiv prijevara i Europski revizorski sud imaju pravo na pristup svim dokumentima i podatcima o projektu u razdoblju do pet godina od posljednje isplate sredstava.
Drugi dan portugalske mobilnosti bio je rezerviran za posjet Vila Realu.
Vila Real glavni je grad regije. Posjetili su najveću vinariju Adega Cooperativa, a nakon toga su obišli i sam grad. Kasnije su, unatoč kiši, posjetili S. Leonardo de Garafula vidikovac gdje su učenici, podijeljeni u internacionalne grupe, imali natjecanje u fotografiranju.