Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
Naša škola sudjeluje kao partner u međunarodnom projektu Erasmus+Street
Riječ je o Erasmus+ projektu : Ključna aktivnost 2: Strateška partnerstva samo za škole.
Nositelji aktivnosti: Renata Marinić, Valentina Čurčić, Jelena Pavlović
Trajanje projekta: 1.9.2017. – 31.8.2020.
Sudionici:
Škole partneri:
Cilj projekta: omogućiti učenicima da nauče strani jezik na temelju komunikativnih vještina i
upotreba stranog jezika u svakodnevnom životu (restorani, muzeji, knjižnice, kazališta...)
Veća zainteresiranost učenika za engleski jezik. Povećanje broja mobilnosti nastavnika u državama članicama EU. Povećanje broja partnerskih škola u EU.
Način realizacije aktivnosti:
Mobilnost je jedno putovanje jedne osobe u inozemstvo. Planirano je ukupno 9 mobilnosti naših učitelja u partnerske škole u Europi Sudjelovanje u radionicama u našoj školi i u inozemstvu na engleskom jeziku, vezanim za upotrebu engleskog jezika u svakodnevnom životu. Izrada dokumenata o održanim radionicama. Predstavljanje svoje i upoznavanje tuđih kultura, turističkih znamenitosti, običaja, prehrane. Izrada web stranice projekta.
Vrijednost projekta:
181995.00 € raspodjeljeno među školama partnerima. Iznos se financira od
Agencije za mobilnost i programe EU i namjenjen je isključivo za troškove projekta
Način vrednovanja aktivnosti:
Slanje izvješća o napretku projekta.
Nadzor i evaluacija od nacionalne agencije i Europske komisije.
Nacionalna agencija,Europska komisija, Europski ured za borbu protiv prijevara i Europski revizorski sud imaju pravo na pristup svim dokumentima i podacima o projektu u razdoblju do pet godina od posljednje isplate sredstava.
Način korištenja rezultata vrednovanja aktivnosti:
Veća upotreba stranog jezika u svakodnevnom životu.
Poticanje učenika na redovito učenje engleskog jezika.
Upoznavanje nastavnika sa drugim obrazovnim sustavima.
Iako je nastupila nepredviđena situacije s COVID-om 19, rad na našem
međunarodnom projektu Erasmus plus street nastavljamo i dalje.
Naravno, ne onako kako smo planirali jer smo se morali snaći i prilagoditi
novonastalim okolnostima.
Nećemo moći ostvariti planiranu posljednju mobilnost u Tursku,
koja je trebala biti krajem svibnja, i zbog toga smo 23. travnja 2020. održali
online sastanak koordinatora Projekta svih zemalja na kojem smo raspravljali
o posljednjim aktivnostima. Predložene su izmjene i dopune koje će zamijeniti
one aktivnosti koje u ovoj situaciji nećemo moći ispuniti. Donijeli smo
zaključke na koji način nastaviti s našim Projektom, koji je u završnoj fazi.
Naime, ovaj projekt traje od 1.9.2017. godine, a završava s 31.8.2020. godine.
Zbog nemogućnosti produživanja trajanja sve naše obveze moramo napraviti
online i privesti Projekt kraju.
Učenike uključene u projekt okupili smo online i krenuli s ostvarivanjem dogovorenog.
Jedan je od ciljeva našeg Projekta bio povećati uporabu engleskog jezika u
svakodnevnoj komunikaciji pa smo tako morali osmisliti grad u kojemu su
učenici sudjelovali u svakodnevnim aktivnostima (odlazak u trgovinu, knjižnicu,
kod liječnika…). Te smo aktivnosti snimali i postavljali na e-Twinnig platformu
našeg Projekta. Zajednički je zadatak svih zemalja partnera bio i napraviti
priču temeljenu na slikovnim kockama, osmisliti scenarij i snimi ga.
I u izvršavanju ovog zadatka smo se morali snaći te online snimiti
materijale. Snimljene materijale smo podigli na twinspace (e-Twinning mreža)
i na kraju ćemo ih spojiti u jednu cjelovitu priču.
Održali smo i izbor naslova za priču putem google forms obrazaca: naslov naše
priče je Arrow of crime.
Održan je online sastanak učenika na kojemu su razgovarali o trenutnoj
situaciji u kojoj se nalaze i kako ona utječe na njih, što rade za vrijeme
karantene i neodlaska u školu. Bilo je zanimljivih pitanja i odgovora, a učenici
su bili jako zadovoljni ovim oblikom suradnje i željno očekuju sljedeće aktivnosti.