Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
Naša škola sudjeluje kao partner u međunarodnom projektu Erasmus+Street
Riječ je o Erasmus+ projektu : Ključna aktivnost 2: Strateška partnerstva samo za škole.
Nositelji aktivnosti: Renata Marinić, Valentina Čurčić, Jelena Pavlović
Trajanje projekta: 1.9.2017. – 31.8.2020.
Sudionici:
Škole partneri:
Cilj projekta: omogućiti učenicima da nauče strani jezik na temelju komunikativnih vještina i
upotreba stranog jezika u svakodnevnom životu (restorani, muzeji, knjižnice, kazališta...)
Veća zainteresiranost učenika za engleski jezik. Povećanje broja mobilnosti nastavnika u državama članicama EU. Povećanje broja partnerskih škola u EU.
Način realizacije aktivnosti:
Mobilnost je jedno putovanje jedne osobe u inozemstvo. Planirano je ukupno 9 mobilnosti naših učitelja u partnerske škole u Europi Sudjelovanje u radionicama u našoj školi i u inozemstvu na engleskom jeziku, vezanim za upotrebu engleskog jezika u svakodnevnom životu. Izrada dokumenata o održanim radionicama. Predstavljanje svoje i upoznavanje tuđih kultura, turističkih znamenitosti, običaja, prehrane. Izrada web stranice projekta.
Vrijednost projekta:
181995.00 € raspodjeljeno među školama partnerima. Iznos se financira od
Agencije za mobilnost i programe EU i namjenjen je isključivo za troškove projekta
Način vrednovanja aktivnosti:
Slanje izvješća o napretku projekta.
Nadzor i evaluacija od nacionalne agencije i Europske komisije.
Nacionalna agencija,Europska komisija, Europski ured za borbu protiv prijevara i Europski revizorski sud imaju pravo na pristup svim dokumentima i podacima o projektu u razdoblju do pet godina od posljednje isplate sredstava.
Način korištenja rezultata vrednovanja aktivnosti:
Veća upotreba stranog jezika u svakodnevnom životu.
Poticanje učenika na redovito učenje engleskog jezika.
Upoznavanje nastavnika sa drugim obrazovnim sustavima.
U Zadru i Šibeniku proveli smo posljednja dva dana LTT sastanka. Razlog je tomu bio upoznavanje s mjestima na kojima će učenici sudionici u projektu prakticirati uporabu engleskoga jezika.
U Smiljanu smo posjetili rodnu kuću Nikole Tesle, a nakon toga je uslijedio posjet Zadru i obilazak zadarskih znamenitosti. Sljedećega smo dana posjetili Nacionalni park Krka i Šibenik. Na svim su odredištima naši gosti bili upoznati sa znamenitostima koje će učenici, kada budu na terenskoj nastavi, predstavljati jedni drugima na engleskom jeziku.
LTT je završio sastankom projektnih timova na kojemu su pročitani zaključci ovog susreta te sudionicima podijeljeni certifikati.