Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
U okviru educiranja novog Kurikuluma o građanskom odgoju koji se provodi unutar propisanih školskih programa i za koji postoji namjera osamostaljivanja kao zasebnog programa, Osnovnu školu Antuna Kanižlića u Požegi prošlog su petka (5. travnja) posjetili predavači Nevenka Lončarić i Tomislav Ogrinšak iz Agencije za odgoj i obrazovanje.
U ulozi domaćina škola je organizirala seminar za profesore i nastavnike požeške okolice na kojem su se okupili geografi i povjesničari, ali i predavači drugih predmeta jer je Građanski odgoj zamišljen u obliku provođenja prvenstveno kroz geografiju te u suradnji s drugim predmetima. Skup je pozdravila ravnateljica Marija Samardžija koja je donedavno predavala ovaj predmet u jednoj zagrebačkoj školi, i to kao zaseban. Nekoliko riječi upućeno je i od strane nastavnice geografije Jadranke Đaković. Odluka Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta o eksperimentalnoj provedbi i praćenju provedbe Kurikuluma građanskoga odgoja postavila je mnoga pitanja o tome hoće li predmet biti samostalan ili će se provoditi kroz nekoliko predmeta te što on sadrži u svojoj biti.
Građanski odgoj i obrazovanje, rekla je predavačica Nevenka Lončarić Jelačić, ima četiri dugoročna cilja: povećati cjeloživotno učenje, poboljšati kvalitetu odgoja i obrazovanja, promovirati ravnopravnost i aktivnost svakog građanina te potaknuti njegovu kreativnost i inovativnost. Nastavnici i profesori dobili su i informacije da će spomenuti predmet djecu i mlade učiti što je demokracija i vladavina zakona, što je to ekologija, identitet… Učenik će osjetiti što znači biti aktivan član društva u svim područjima, kako razviti socijalne i komunikacijske vještine, kreativnost i poduzetnički duh. Učit će koliko su neprihvatljivi svi oblici diskriminacije, od rodne do etničke i rasne, kako prihvatiti različite bez obzira na vjerski, materijalni ili bilo koji drugi status. Eksperimentalnu provedbu od rujna počele su provoditi osnovne škole u Petrinji, Dugoj Resi, Vukovaru, Daruvaru, Obrovcu, a provodi se i u našoj okolici, u OŠ „Ivan Goran Kovačić“ u Velikoj. Trolist koji prati ovaj rad čine Ministarstvo, Agencija te Filozofski fakultet u Zagrebu.
Kako se provodi Građanski odgoj?
Gradonačelnik će organizirati seminar na razini županije