Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
Umjesto da vičete u razredu prepunom nestašne i glasne djece, šapćite kako biste ih natjerali da se smire i čuli što govorite. Male tajne iz školskih klupa mogu se primijeniti i kod kuće. Ako bespomoćno pokušavate kontrolirati grupu šestogodišnjaka na rođendanskoj zabavi vašeg djeteta, šapnite: “Tko želi tortu, neka skače na jednoj nozi”.Poslušnost je “zarazna” i u sekundi imat ćete kontolu nad mališanima.
Stručnjaci tvrde da će djeca manje zanovijetati i ako im postavite granice, pa učitelji učenicima daju samo one opcije s primjerenim posljedicama. Tako im kod kuće, primjerice, za doručak ponudite jaja ili žitarice s jogurtom. Ako se ipak počnu buniti oko onog što moraju napraviti, dajte im točno minutu da se “istresu” do kraja, a nakon toga više nema gunđanja. Takvu tehniku koriste i učitelji kada se djeci ne sviđa vježba koju rade na satu.
Učitelji pozornost privlače i frazama poput: “Gledaj mi u usta, moram ti reći nešto važno!”. Koncentrirat će se na vas i ako im kažete: “Pokušaj pronaći pjegicu na mom nosu”.
Kako bi se učenici nakon velikog odmora opet koncentrirali, učitelji priguše svjetlo u učionici. A za obiteljskom večerom s nemirnom djecom umjesto svjetla upalite svijeće i takva atmosfera će ih smiriti.
Mlađa djeca vizualni su tipovi, pa se čini da ne slušaju. Ako želite da u vrtiću pospreme igračke, na policu zalijepite, npr., fotografiju plišanog mede, i mališani će ga tamo pospremiti. Jednako je i kod kuće, fotografije igračaka zalijepite na ladice.
Izvor: http://www.24sata.hr