Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
Prekomjerna upotreba novih tehnoloških spravica i igračih konzola stvara poteškoće u govoru kod najmlađih. Zaključak je to šestogodišnje studije Progam za istraživanje bolje komunikacije, koja je provedena na zahtjev britanske vlade.
Manjak komunikacije između roditelja i djece, jedan je od razloga zbog kojih djeca sve češće 'odlaze' u virtualni svijet. Kompjutori, igrače konzole, smartphoni i tv, zaslužni su za sve veće poteškoće u govoru kod djece predškolskog uzrasta. Ovi pokazatelji rezultat su šestogodišnje studije britanske vlade Program za istraživanje bolje komunikacije.
Ne razumiju osnovne upite učitelja
Djeca u prvi razred osnovne škole dolaze s manjim govornim sposobnostima od nekih prijašnjih generacija. Dakako, posljedica toga je i njihov slabiji uspjeh u svladavanju nastavnog programa.
U porastu je broj djece koja u prvom razredu ne razumiju ni osnovne upute učitelja, što ih čini jako izgubljenima u komunikaciji s učiteljom i vršnjacima. Također je narastao broj djece s nekom govornom manom ili poteškoćama u izražavanju za čak 70 %, u odnosu na neke prijašnje generacije.
Zanemaruje se usmena kultura
Obrazovna psihologinja i komunikacijska savjetnica britanske vlade Jean Gross smatra da problem ovakvih rezultata leži i u obrazovnom sustavu, čiji je fokus usredotočen na pismenu kulturu djece, dok se usmena zanemaruje.
- Škole su fokusirane na rast standarda u području komunikacijskih disciplina, ali malo vremena posvećuju tome kako se djeca izražavaju, rekla je Jean Gross za Daily Mail.
Dodala je i da je jezični razvoj osobito u periodu do treće godine, snažan pokazatelj kasnijeg uspjeha u školi, ali i u životu.
- Jedan od problema je to što roditelji zbog premalo vremena provedenog s djecom kasno uočavaju da ono ima poteškoće u govoru, naglasila je komunikacijska savjetnica Jean Gross.
izvor: srednja.hr