Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
Učenici 8.a razreda nedavno su sudjelovali u radionici koja je otkrila čuda sunčeve svjetlosti. Jednostavnim eksperimentom paljenja lista papira pomoću povećala učenici su dobili priliku istražiti kako se sunčeva svjetlost može koristiti za stvaranje topline i energije.
Ova aktivnost potaknula je učenike da istraže optičke osobine povećala i načine na koje se svjetlost lomi i fokusira kako bi se stvorila točka intenzivne topline dovoljno jaka da zapali papir. Procesom eksperimentiranja učenici su imali priliku bolje razumjeti koncepte koncentracije svjetlosti i stvaranja topline.
Osim što je pružila učenicima priliku za praktično iskustvo s optikom i termičkim procesima, ova radionica također je potaknula njihovu znatiželju i radoznalost prema prirodnim znanostima. Upoznavanje s jednostavnim, ali zanimljivim eksperimentima poput paljenja lista pomoću sunčeve svjetlosti može potaknuti učenike da se dalje zainteresiraju za znanstvena istraživanja i eksperimentiranje.
Radionica je bila izvrsna prilika za učenike da zajedno istraže, uče i zabave se, istovremeno razvijajući svoje sposobnosti promatranja, zaključivanja i timskog rada. Učenike je kroz radionicu vodila učiteljica fizike Nataša Mikuš.