Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
Veći broj darovitih i kreativnih učenika 4.b razreda je rado sudelovao u istraživačkom radu i novom obliku poučavanja.
Učenici su sa svojom učiteljicom Ružicom proveli istraživaču nastavu
izvan školskih klupa, na livadi, uz rijeku Orljavu te u parku. Proučavali su biljini i životinjski svijet, zapažali uvjete života na tim staništima te proučavali kako mogu unaprijediti okoliš.
Dijete u najranijim fazama svog života krije u sebi neku znanstveno-istraživačku notu, jer ipak raznim urođenim instinktivnim metodama spoznaje svijet oko sebe, a praktična nastava mu predstavlja najbolji način za stjecanje znanja, razvoj inteligencije i instinkta.
Korisno i ugodno proveli su vrijeme.
učiteljica Ružica Suton