Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
Potencijalno nadareni i nadareni učenici u 4. b razredu su na zanimljiv način promišljali i osmislili inovacije. Svojim stvaralačkim pristupom su pokazali kako su veliki iako su desetogodišnjaci.
Poznato je da djeca vole gledati animirane, igrane filmove i filmove dječjeg filmskog stvaralaštva tematski i sadržajno primjerene recepcijskim i spoznajnim mogućnostima. Dokumentarni filmovi mogu biti jako zanimljivi učenicima i potaći ih na stvaralaštvo, posebice ako su glavni likovi djeca njihove dobi.
Nakon gledanja dokumentarnog filma Sam svoj majstor, redatelja Đure Gavrana koji govori o dječaku s poteškoćama u čitanju, ali i sa posebnim stvaralačkim sposobnostima učenici su poželjeli biti izumitelji te su osmislili svoje inovacije. Predstavili su svoje stvaralačke projekte ostalim učenicima u razredu. Klara je napisala slikovnicu o godišnjim dobima, Nera je predstavila Šivka, čarobni stroj koji može krpati, krojiti i šivati sve po narudžbi, Ljupka je osmislila držač i ohlađivač sladoleda, David je pokazao uređaj za dalekometno gađanje i poseban spremnik tj. kutiju sa tajnim pretincima namijenjenu za male tajne, Damjan je predstavio svoj uređaj za reciklažu hrane i Stjepan Čipomat, uređaj za čipove. Njihovi izumi su potakli spontanu raspravu. Znatiželjno su promatrali inovacije iako su neke bile nacrtane na papiru. Ideje su otvorile velike mogućnosti promišljanja i realizacije u budućnosti.
Još jednom smo pokazali da svako dijete ima neke talente samo ih treba potaći i omogućiti stvaralaštvo.
učiteljica Ružica Suton