Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
U sklopu projekta “Aktivno održivo! Oblikuj svoje okruženje“ održan je okrugli stol u prostorijama Goethe-Instituta u Zagrebu s 22 učenika koji u osnovnim i srednjim školama uče njemački jezik.
Učenici su raspravljali i postavljali pitanja vezana uz održivi razvoj gospodinu Matku Šišku, predstavniku hrvatske nevladine organizacije ZMAG, i predstavnici Njemačkog veleposlanstva Katji Kuceja. Naše dvije učenice 8.a razreda koje pohađaju izbornu nastavu Njemačkoga jezika Mia Laura Schulz i Paula Martinović sudjelovale su u razgovoru pri okruglom stolu, a u Zagreb su došle u pratnji svoje mentorice profesorice Jasminke Hajpek. Nakon prikaza kratkih filmova koji su snimljeni u našoj školi, naše su učenice objasnile što su htjele prikazati filmovima, npr. kako se treba ponašati prema prirodi, kako treba ići pješice u školu, a ne automobilom,kako treba pravilno razvrstavati otpad, koristiti obnovljive izvore energije i pomagati starijim i nemoćnim osobama.
Osim naše škole u ovom su projektu sudjelovale: II. gimnazija Osijek, Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija Ruđera Boškovića Osijek, OŠ „Mladost“ Osijek, Druga srednja škola Beli Manastir, OŠ Kneževi Vinogradi, OŠ Dragutina Tadijanovića Vukovar, Gimnazija A. G. Matoš Đakovo, OŠ Novska, Gimnazija Sesvete i X. gimnazija Ivan Supek.
Voditeljice su okruglog stola bile Yvonne Klietz i Katarina Đorić dok je kazališna pedagoginja dr. Katom Bartalis-Binder raspravu okruglog stola pratila online.
Na kraju su se rasprave učenici i nastavnici složili kako je ovaj razgovor pri okruglom stolu prvi korak k rješavanju ekoloških problema s kojima se Hrvatska suočava. Kako bi došlo do promjena u društvu, potrebna je promjena ponašanja, posebno mladih ljudi. Mlade treba educirati kako bi postali odgovorni i aktivni članovi društva koji ne misle na osobno bogaćenje, nego promišljaju na koji način prirodne resurse koristiti kako bi bili dostatni za generacije koje dolaze.
Jasminka Hajpek, prof. izvrsna savjetnica