Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
Osnovna škola Antuna Kanižlića sudjelovala je u Erasmus + projektu Civitas 2023: Promoting Active Citizenship through Youth Work. Do sudjelovanja je došlo suradnjom s udrugom IGOR, centrom za cjeloživotno učenje u prirodi iz Marindvora. Partneri u projektu dolazili su iz osam zemalja Europske Unije: Belgije, Estonije, Latvije, Litve, Italije, Španjolske i Hrvatske. Projektne aktivnosti odvijale su se u Velom Ižu od 29. 9. do 6. 10. 2023. godine.
Učiteljica povijesti Klaudija Gašpar pohađala je edukaciju o promicanju aktivnog građanstva među mladima. Na edukaciji se raspravljalo o pojmu aktivnog građanstva te su iznesene teze o razlozima slabijeg sudjelovanja mladih u društvenom i političkom životu lokalnih zajednica i Europske unije.
Polazište edukacije bilo je upoznavanje s poviješću, funkcioniranjem i ciljevima Europske unije. Poseban je naglasak stavljen na europske vrijednosti i i temeljna prava promovirana kroz Europsku povelju o temeljnim pravima. Važna tema edukacije bio je i razvoj medijske pismenosti i kritičkog mišljenja kroz predavanja i radionice o logičkim pogreškama u zaključivanju i metodama otkrivanja lažnih vijesti. Jedna od tema bila je i deliberativna demokracija i njezine metode.
U edukaciji su korištene metode neformalnog obrazovanja poput studije slučaja, videozapisa, prezentacija, istraživanja i analize, grupnog i individualnog rada, igara, razmjene vještina, znanja, iskustava te dobre prakse u području rada s mladima.
Polaznici edukacije stekli su razumijevanje ključnih elemenata pojma aktivnog građanstva te znanja vezana za funkcioniranje Unije, zajedničkim EU vrijednostima i temeljnim pravima. Razvijali su metode kritičkog mišljenja i medijske pismenosti te usvojili brojne neformalne metode koje promiču aktivno građanstvo mladih ili ih pripremaju kako postati aktivni građani.
Erasmus + (This article reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.)