Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
Fizika je svuda oko nas, čak i u kuhinji, gdje su sedmi razredi koristili svoje znanje o masi i mjerama kako bi stvorili ukusne kolače.
Učenici su se upustili u avanturu istraživanja kako različite mjerne jedinice utječu na kvalitetu njihovih slastica. Prvo, proučavali su masu osnovnih sastojaka poput brašna, šećera i maslaca. Koristeći koncepte fizike, naučili su kako precizno izmjeriti svaku komponentu kako bi postigli željeni okus i teksturu kolača. Također su istraživali kako promjene u masi utječu na krajnji proizvod. Učenici su se suočili s izazovom pretvaranja različitih mjernih jedinica, poput grama, kako bi pravilno dozirali sastojke. Ovdje su primijenili svoje matematičke vještine koristeći formule i omjer kako bi održali ravnotežu sastojaka. Osim toga, shvatili su važnost preciznosti u mjerenju kako bi spriječili neželjene promjene u receptu. Cijeli proces stvaranja kolača postao je prilika za praktičnu primjenu fizike u svakodnevnom životu. Učenici su ne samo usavršili recept, već su i stekli dublje razumijevanje važnosti mase i mjera u kuhinji. Ova aktivnost ne samo da ih je povezala s temeljnim konceptima fizike, već je i unaprijedila njihove vještine u rješavanju stvarnih problema. Sada, s ponosom mogu reći da su pravi majstori i majstorice kuhinje uz pomoć svojih fizikalnih znanja.
Nataša Mikuš, učiteljica Fizike