Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
Dragi učenici,
objavljujemo rezultate nakon provedenog testiranja, kao i razradu bodovanja i te pozivamo roditelje učenika koji su izabrani za mobilnost na informativni roditeljski sastanak.
RANG LISTA
Učenici od rednog broja 1 do rednog broja 8 su izabrani za mobilnost.
Svim ostalim sudionicima želimo više sreće drugi put.
Pozivamo roditelje učenika koji su izabrani za mobilnost na informativni roditeljski sastanak u utorak 10. svibnja 2022. u 18.50 sati.
Razrada bodovanja
1.Opći uspjeh prethodnog razreda
5,00 – 10 bodova
4,90 – 4,99 – 8 bodova
4,80 – 4,89 – 7 bodova
4,60 – 4,79 – 6 bodova
4,40 – 4,59 – 5 bodova
4,20 – 4,39 - 4 boda
4,00 – 4,19 – 3 boda
3,80 – 3,99 – 2 boda
3,50 – 3,79 – 1 bod
< 3,49 – 0 bodova
2.Zaključna ocjena iz engleskog jezika prethodnog razreda
5 – 5 bodova
4 – 3 boda
3 – 2 boda
2 – 0 bodova
3. Vladanje učenika
Uzorno vladanje: 4 bodova
Dobro vladanje: 2 boda
Napomena: za svaku opomenu umanjuje se 1 bod od osnovnog vladanja i bodova
4. Sudjelovanje u izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima te na natjecanjima
Učenik sudjeluje u tri i više izvannastavne i/ili izvanškolske aktivnosti i/ili natjecanja– 4 boda
Učenik sudjeluje u dvije izvannastavne i/ili izvanškolske aktivnosti i/ili natjecanja– 3 boda
Učenik sudjeluje u jednoj izvannastavnoj/izvanškolskoj aktivnosti i/ili natjecanjima– 2 boda
Učenik ne sudjeluje u izvannastavnim/izvanškolskim aktivnostima i/ili natjecanjima– 0 bodova
|
|
|
|
Popunjenost/čitkost/ preglednost/ pisano izražavanje |
Kandidat ispunjava sva tražena polja, Pismo je čitko, uredno i pregledno. Potpisano je. Izražava se bez gramatičkih i pravopisnih pogrešaka. Sadržaj pisma je smislen i razumljiv. 2 boda |
Kandidat ispunjava sva tražena polja, Pismo je uglavnom čitko, uredno i pregledno. Potpisano je. Izražava se uz manje gramatičke i pravopisne pogreške. Sadržaj pisma je uglavnom smislen i razumljiv. 1 bod |
Kandidat ne ispunjava sva tražena polja, Pismo nije čitko, uredno i ni pregledno. Nije potpisano. Kandidat se izražava se uz česte gramatičke i pravopisne pogreške. Sadržaj pisma nije smislen i razumljiv. 0 bodova |
Uvod |
Ovaj dio objašnjava zašto je kandidat zainteresiran za sudjelovanje u projektu. Stil pisanja je kreativan i navodi na daljnje čitanje.
2 boda |
Ovaj dio nejasno ili djelomično objašnjava zašto je kandidat zainteresiran za sudjelovanje u projektu. Stil pisanja djelomično navodi na daljnje čitanje. 1 bod |
Ovaj dio ne objašnjava zašto je kandidat zainteresiran za sudjelovanje u projektu. Stil pisanja ne navodi na daljnje čitanje.
0 bodova |
Paragraf: razrada vještina, iskustava i motivacije |
Ovaj dio jasno navodi zašto je kandidat motiviran za sudjelovanje u ovom projektu. Navodi brojne kompetencije, vještine i iskustva koji se odnose na projekt i doprinijeli bi njegovom uspješnom provođenju. Učenikovi roditelji su spremni na angažman oko projekta i ugošćavanje sudionika.
4 boda |
Ovaj dio djelomično navodi zašto je kandidat motiviran za sudjelovanje u ovom projektu. Navodi neke kompetencije, vještine i iskustva koji se djelomično odnose na projekt i doprinijeli bi njegovom uspješnom provođenju. Učenikovi roditelji su djelomično spremni na angažman oko projekta i ugošćavanje sudionika
3 boda |
Ovaj dio ne navodi zašto je kandidat motiviran za sudjelovanje u ovom projektu. Navodi premalo kompetencija, vještina i iskustava ili se oni ne odnose na projekt i ne bi doprinijeli njegovom uspješnom provođenju. Učenikovi roditelji nisu spremni na angažman oko projekta ni na ugošćavanje sudionika.
2 boda |
Kraj/zaključak |
U ovom dijelu kandidat jasno navodi zašto bi projekt dobio na vrijednosti njegovim sudjelovanjem. Definira kako bi mu sudjelovanje u projektu bilo od koristi u osobnom razvoju. Zahvaljuje na ukazanoj prilici i vremenu. 2 boda |
U ovom dijelu kandidat djelomično navodi zašto bi projekt dobio na vrijednosti njegovim sudjelovanjem. Nije siguran kako bi mu sudjelovanje u projektu bilo od koristi u osobnom razvoju. Zahvaljuje na ukazanoj prilici i vremenu. 1 bod |
U ovom dijelu kandidat ne navodi zašto bi projekt dobio na vrijednosti njegovim sudjelovanjem. Ne definira kako bi mu sudjelovanje u projektu bilo od koristi u osobnom razvoju. Ne zahvaljuje na ukazanoj prilici i vremenu. 0 bodova |