Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
U okviru projekta Učenici s posebnim potrebama - nadareni učenici, održana je treća radionica Kreativnost u jeziku.
Cilj: poticanje razvoja jezičnih vještina, kreativnog mišljenja i logičkog zaključivanja
Ishodi: povezati opće znanje s jezičnim - jezično (usmeno i pismeno) izraziti svoju kreativnost i logičku domišljatost - na temelju jednog podražaja osmisliti što više originalnih rješenja - povezati zadane likove u smislenu priču
Metode rada: igra, praktični rad, metoda razgovora, metoda demonstracije
Oblici rada: individualno, rad u paru, rad u skupini
Za početak smo odigrali dvije igre, “Ime i zvuk” i “ABC trgovina”.
Uslijedio je animirani crtani film Pošla koka u dućan, razgovor o filmu, likovima, radnji, filmskoj glazbi...
U stvaralačkom dijelu učenici su prepričavali priču, učili jedni od drugih i dobro se zabavili.
Rješavanjem nastavnog listića provjerili smo razumijevanje odgledanog crtića i zaključili da samo upornost dovodi do željenog cilja.
voditeljica projekta Ružica Suton