Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
Posljednji nastavni tjedan prije zimskih praznika ravnateljica naše Škole gđa Marija Samardžija primila je učenice 8.c razreda Ivanu Majstorović, Lanu Martić i Martinu Rosani kako bi ih pohvalila za izniman trud uložen u igrokaz o Dragutinu Lermanu povodom Dana škole, a koji su pripremale s nastavnicom Povijesti Vesnom Stanković.
Ravnateljica im je postavila nekoliko pitanja, a one su s osmijehom na licu odgovarale nadopunjujući jedna drugu.
Odakle vam ideja za igrokaz?
- Nastavnica Povijesti nas je pitala želi li netko sudjelovati u igrokazu koji ćemo u Gradskom kazalištu izvesti povodom Dana škole. Nas tri odmah smo se javile i počele s dogovorima.
Zašto ste se odlučile baš za lermana?
- Za njega smo se odlučile jer nam je nastavnica rekla da mora biti netko od poznatih Požežana ili Požežanki. Budući da smo prošle godine na nastavi učili o njemu, njega smo se prvoga sjetile i tako je donesena odluka.
Jeste li imale teškoća pri izradi plana?
- Nismo. Nas tri smo se okupile i same napisale tekst u vrlo kratkom roku. Nastavnica je rekla da mora trajati do 3 minute pa smo se orijentirale samo na najvažnije i najzanimljivije dijelove njegovog života i pokušale ga prezentirati na što zanimljiviji način.
Kako ste se pripremale za nastup?
- Nakon što smo napisale tekst, malo ga ispravile i bile zadovoljne njime, započele smo s probama. Nastavnica nam je dala savjete kako da se ponašamo, kako da govorimo i slično. Naučile smo svaka svoj tekst i vrlo brzo sve svladale. Samo nam je bilo bitno da budemo što prirodnije i da ne recitiramo.
Jeste li imale tremu?
- Jesmo. Trema je bila pozitivna i jedva samo čekale da izađemo na pozornicu i pokažemo što smo pripremile.
Jeste li zadovoljne nastupom?
- Nismo u potpunosti jer smo od treme jedan dio teksta preskočile, ali to nije primijetio nitko osim nas i nastavnice. Budući da nemamo iskustva u ovome, izvele smo to jako dobro i to nam je dobra škola za buduće nastupe.
Kako ste se osjećale na pozornici u kazalištu?
-Bile smo jako uzbuđene. Nismo vidjele nikoga u publici jer su svjetla bila usmjerena prema nama i zbog toga nam je bilo lakše.
Kako vam u budućnosti može pomoći ovaj rad i nastup?
- Ojačale smo samopouzdanje i naučile raditi u timu, naučile se ponašati na pozornici i iza nje i vidjele da posao glumaca nije nimalo lak.
Ravnateljica je učenicama još jednom čestitala na izvrsnom radu, na volji koju su uložile i zaželjela da ostanu tako vrijedne i nastave raditi za sebe i za Školu.