Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
Ivan Jelić, učenik 5. c razreda pokazao je pomalo neobičan interes za dječaka svoje dobi. Naime, Ivana oduševljava elektrotehnika i sve vezano uz nju. Popravlja električne uređaje kada ih ostali već prekriže i kažu da je vrijeme za nove. Ivan ih tada uzima u svoje ruke i ponovno im udahnjuje život.
-Od malena me je privlačila tehnika, a za sve je kriva dizalica koju sam dobio na poklon. Nisam izdržao i morao sam vidjeti što ima u njoj. – rekao nam je Ivan. Kao i kod svakog majstora, imao je manjak dijelova kad ju je trebalo sastaviti.:
-To me je još više zainteresiralo i počeo sam raditi na svoj način. Naravno, dizalicu sam osposobio, a uslijedilo je pokretanje autića od lego kockica kojima sam pogon riješio pomoću gumica, raznih instalacija pomoću šprica i slično.
U trećem razredu Ivan je počeo popravljati uređaje. To je primijetila i učiteljica Slavica Jelić i na to ga poticala.
-Inspiraciju za svoj rad pronalazim na internetu, na youtoube kanalima, a želja mi je rad s 3D printerom na kojemu bih odmah kreirao autić kojemu bih ugradio neki pogon koji bih samostalno osmislio.
Jedna od Ivanovih želja bila je i dron.
-Dron sam kupio za svoj novac, koji sam marljivo štedio, uz mamino kreditiranje. Mama mi je dodala ostatak novca koji mi je nedostajao.
Naravno, kupnja drona nije završena priča: Ivan ga je sam ponovno programirao i prilagodio sebi i svojim potrebama i interesima.
Kako kaže razrednica Ana Pejković, već prvi dan školske godine ponudio se da će riješiti neki kvar u učionici, što je uspješno i odradio.
-Ivan je dijete spretno u radu rukama, ima vrlo razvijenu finu motoriku, a osim toga i razmišlja na tehnički način. Nije mu problem vizualizirati neko tijelo u prostoru i to prenijeti na papir, što je današnjoj djeci sve veći problem - rekla je nastavnica Tehničke kulture Renata Marinić o ovom iznimnom dječaku te dodala:
-Kako izgleda plašt geometrijskog tijlea ili kako nacrtati pravokutnu projekciju njemu nije problem, a to će mu uvelike pomoći ako se nastavi usavršavati u tehničkom području.
Da ne ostane sve samo na elektrotehnici, Ivan se ove godine okušao i u natjecanju iz Tehničke kulture. U petom razredu to je područje maketarstva i modelarstva u kojemu je opet postigao zapažen rezultat. Nakon pisanog dijela ispita pokazao je mirnu ruku i preciznost u izradi modela zaprežnih kola. Svojim je radom postigao najbolji rezultat i plasirao se na županijsku razinu natjecanja. Želimo mu puno uspjeha!