Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
Da lektira ne mora biti dosadna ni naporna, pokazali su kreativni učenici 5.d razreda.
Nakon čitanja lektirnoga djela "Trojica u Trnju" Pavla Pavličića dobili su kreativan zadatak: u papirnatu su vrećicu, koju su morali oslikati motivima iz romana, trebali staviti deset predmeta vezanih uz radnju pročitanoga djela. Našlo se u vrećicama svega: od kućnih ljubimaca (plišanih, naravno) do pravog pravcatog trnja. Za svaki su odabrani predmet učenici izložili zašto su odabrali baš njega i po čemu ih podsjeća na radnju romana.
Ovakvi zadatci zanimljivi su i učenicima i nastavnici jer se satovi obrade lektirnoga djela ne svode na puko prepričavanje i interpretiranje radnje, već učenici mogu pokazati svoju kreativnost i maštovitost.