Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
Društvo za komunikacijsku i medijsku kulturu održalo je radionice iz područja medijske pismenosti učenicima, učiteljima i roditeljima naše Škole u ponedjeljak 24. travnja 2017.
Predavanja i radionice projekta naziva Djeca medija za aktivno građanstvo – treninzi medijske pismenosti Društvo za komunikacijsku i medijsku kulturu provodi uz potporu Ministarstva znanosti i obrazovanja u 12 hrvatskih županija. Cilj je ovih predavanja i radionica približiti svijet medija učenicima osnovnih škola te ih potaknuti da budu aktivni, ali u prvom redu kritički osviješteni korisnici medija.
Ivan Uldrijan održao je medijski trening Manipulacija u medijima za učitelje, a Leali Osmančević predavanje Kako koristeći medije poboljšati komunikaciju s djecom za roditelje. Oboje predavača asistenti su na Odjelu komunikologije na HKS-u na kojemu izvode predavanja i radionice nekoliko predmeta iz područja komunikologije i novinarstva. Alma Mujčinović, koordinatorica projekta, i student Sebastijan Ivasović održali su interaktivno predavanje i radionicu „Čarobni“ (varljivi) svijet reklama učenicima. Interaktivnim predavanjima i radionicama predavači su istaknuli važnost medijskoga odgoja i medijske pismenosti danas. Učenicima, ali i učiteljima i roditeljima objasnili su funkcioniranje i svrhu medija. U vremenu u kojemu različite vrste medija svakodnevno konzumiramo većinu vremena, iznimno je važno da djeca osvijeste brojne prednosti (pristup informacijama, edukacija i obrazovne svrhe medija, zabava) koje im pruža današnji medijski prostor, ali i rizike i opasnosti s kojima se veoma lako mogu susresti (nasilje, pornografija, droga, elektroničko nasilje, nestvarni prikaz ljepote, stereotipi). Učiteljima je osviješteno kako prepoznati i razlučiti prave vijesti od lažnih. Na radionici za roditelje predavačica je upozorila na moguće rizike i opasnosti koje mediji nose, dala korisne savjete i primjere kako aktivno mogu pridonijeti sigurnosti svoje djece i njihovom odgovornijem ponašanju, ali i kako mogu iskoristiti prednosti tehnologije i medija za zbližavanje cijele obitelji i razgovor o aktualnim i svakodnevnim temama.
Razgovorom bez moraliziranja, kritiziranja i osuđivanja gosti su pobudili velik interes za medijsku pismenost i kod učenika i kod odraslih. Pozitivnim pristupom da ne kritiziramo medije nego tražimo njihove pozitivne strane potaknuli su sve sudionike da prate kvalitetne sadržaje i da budu osviješteni, kritični i proaktivni u korištenju medija.