Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
U petak 17.veljače 2017. u Osnovnoj školi Lipik u Lipiku održana je županijska smotra literarnog, dramskog i novinarskog stvaralaštva učenika osnovnih i srednjih škola LiDraNo 2017.
Našu su Školu predstavljale učenice 5. i 7. razreda u dvije kategorije: literrni izraz i samostalni dramski izraz. Aurora Papac predstavila se pjesmom Božić, Mia Raguž literarnim sastavom Glazba je moj život, a Magdalena Škvorc pjesmom Mir. Mentor je učenicama bio nastavnik Hrvatskoga jezika Vladimir Kamenčak.Samostalnim dramskim izrazom Školu je predstavljala učenica 7. razreda Petra Zečević koja je govorila tekst Ovdje treba ostati. Za njezin zapaženi nastup zaslužna je mentorica Mirjana Bajić, nastavnica Hrvatskoga jezika.
Budući da je Magdalenina pjesma polučila najveći uspjeh, odnosno prosudbeno povjerenstvo predložilo ju je za državnu razinu smotre, Magdalenu i njezinog mentora, nastavnika Vladimira Kamenčaka, primila je ravnateljica Škole gđa Marija Samardžija kako bi im čestitala na postignutom uspjehu. Tom smo prilikom porazgovarali s Magdalenom i njezinim mentorom.
Kada si otkrila ljubav prema literarnom izrazu?
Jesi li čula i prije za literarnu?
Koliko vas je na literarnoj? Ima li, osim tebe, još ljubitelja literarnog izraza?
Kako se dogovorite oko teme?
Mentor: Uglavnom bude vezano uz godišnje doba ili određenu priliku, odnosno događaj koji slijedi.
Koja je njegova uloga osim što zadaje temu ili motive?
Vjeruješ li ti nastavnikovoj prosudbi?
Na koji ti način literarna pomaže da se izgradiš?
Što pišete, prozu ili poeziju i gdje si se ti pronašla?
Mentore, na koji način usmjeravate i potičete učenike na samostalno stvaralaštvo?
Vezano uz tvoju pjesmu, možeš li nam pojasniti kakav je tvoj doživljaj mira, a što misliš o ratu?
Izvrsno, Magdalena. Jako lijepo razmišljaš. Sjećaš li se što je komisija rekla za tvoju pjesmu?
Kako si se osjećala, jesi li imala tremu i ako jesi, zašto?
Jesi li razočarana što nisi prošla dalje?
Što ti misliš kako komisija odluči čiji je najbolji?
Što kažeš na druge literarne izraze, možeš li izdvojiti nečiji?
Koji su tvoji dojmovi općenito o Lipiku, školi? Jesi li upoznala nove prijatelje?
Kako ti je bilo upoznati druge učenike sa sličnim interesima? Izazov?
Misliš li i dalje nastaviti pisati te se i iduće godine prijaviti?
Mentore, kako je vama bilo raditi s Magdalenom?
Magdalena, zašto voliš čitati?
Osim hrvatskog, koje još predmete želiš izdvojiti?
Pa to je sjajno, Magdalena. Ti si zaista svestrana i izvrsno organizirana učenica. Gdje se vidiš u budućnosti?
Sigurni smo da će Magdalena i nagodinu ostvariti sjajne rezultate te u budućnosti ostvariti svoje snove i postati pjesnikinjom.