Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
Antonija Matraković učenica je 8. razreda, godinama izvrsna kako u hrvatskom jeziku, tako i u ostalim predmetima. Na prošlogodišnjem državnom natjecanju iz povijesti Antonija je ostvarila 4. mjesto, a na županijskoj razini najbolji rezultat u cijeloj Hrvatskoj. Jedna je od najuspješnijih učenica, izvrstan primjer drugima kako se redovitim radom mogu postići vrhunski rezultati. Antonija je i ove školske godine predstavljala našu Školu na nekoliko županijskih natjecanja na kojima je ostvarila odlične rezultate. To je bio povod da porazgovaramo s Antonijom o njezinim dojmovima s natjecanja.
Prošle si godine ostvarila izvrstan plasman na državnom natjecanju iz povijesti. Osvojila si 4. Mjesto, samo jedan bod te dijelio od 3. Mjesta. Na županijskom si ostvarila najbolji rezultat u cijeloj Hrvatskoj. Koliko si se vremenski pripremala za ta natjecanja iz povijesti, a koliko za natjecanja iz hrvatskog jezika i fizike, što je bilo najzahtjevnije?
- U povijesti ima puno činjenica i detalja koje treba upamtiti, dok u hrvatskom i fizici ima logike.
Budući da si sudjelovala na županijskom i državnom natjecanju iz drugog predmeta, što te to privlači u hrvatskom jeziku u odnosu na druge predmete?
- Sve mi je zanimljivo i uvijek se volim okušati u svemu kako bih vidjela kako mi ide.
Bi li ti sad bilo lakše da opet ideš na državno natjecanje?
- Da, naravno. Već posjedujem to iskustvo pa vjerujem da bi mi sada bilo lakše i bila bih opuštenija.
Koje ti je, od svih najtecanja, najdraže?
- Ne bih mogla izdvojiti nijedno jer mi je svako jednako drago.
Misliš li da bi bila još uspješnija da si odabrala samo jedan predmet iz kojeg bi išla na natjecanja?
- Dosad sam bila na tri županijska natjecanja i nije mi to bilo opterećenje. Mislim da bih možda bila uspješnija da sam išla na jedno, no meni je, osim samog uspjeha, bitno sudjelovati i iskusiti to. Jedini problem kod tih natjecanja bio je vremenski razmak među natjecanjima.
Zašto si odabrala odlazak na natjecanje baš iz hrvatskog jezika?
- Hrvatski jezik mi je zanimljiv, nije teško i zahtjevno i smatram da će mi sve što naučim pomoći u budućnosti.
Koji ti je dio u hrvatskom jeziku najteži?
- Čitanje lektira jer su teške i zahtjevne. U njima ne obraćam baš pozornost na detalje, dok u jeziku nije potrebno takvo detaljiziranje nego više logičko razmišljanje i zaključivanje.
Reci nam svoje dojmove sa županijskog natjecanja.
- Ispit nije bio tako težak, budući da sam očekivala da će biti puno teži. Konkurencija je bila jaka.
Koliko si se dugo i na koji način pripremala za županijsko natjecanje iz hrvatskog jezika?
- Pripremala sam se od početka školske godine pa do samog najtecanja. Uz to smo srijedom i petkom dodatno radili. Rješavali smo stare ispite i zadatke, kako kod kuće, tako i u školi. U svemu tome mi je jako pomogla mentorica koja me pripremala i usmjeravala.
Jesi li zadovoljna ishodom natjecanja?
- Jesam, iako uvijek može bolje. Na županijskom uvijek ostvarim bolji rezultat u odnosu na školsko natjecanje jer mi je koncentracija onda veća i rješavam zadatke s puno više truda.
Mentorice Biljana, jeste li vi zadovolji ishodima Antonijinih natjecanja?
- Jesam, naravno. Ali isto tako smatram da se uvijek može bolje jer uza sav trud i rad ponekad je potrebno imati i malo sreće. Konkurencija je nekad jača, ali nekada i nije. I stanje učenika jako je bitno i kako se on osjeća na samom natjecanju.
Imaš li veću tremu na školskom ili županijskom natjecanju?
- Nemam tremu nikada, natjecanju uvijek pristupam bez treme.
Voliš li više književnost ili jezik?
- Jezik jer sam u tom području jača.
Koliko dnevno učiš i imaš li izvannastavnih aktivnosti?
- Učim jedan do dva sata, a izvannastavnih aktivnosti nemam, osim što sudjelujem u školskim projektima koliko je potrebno.
Vidiš li se u budućnosti kao profesorica hrvatskog jezika?
- Možda, nisam još točno odlučila jer me trenutno sve zanima i sve mi je jednako privlačno i zanimljivo.
Što bi poručila učenicima koji će sudjelovati na natjecanjima?
- Poručila bih im da se ne trebaju bojati natjecanja. Bitno je sudjelovati i pripremati se za natjecanje, budući da su pripreme prije samog natjecanja jako bitne.
Misliš li da će ti sva sudjelovanja na natjecanjima koristiti u budućnosti?
- Hoće, naravno. Sve je to jedno veliko iskustvo, ujedno i priprema za daljnje školovanje. Samo sudjelovanje je jako dobra podloga i priprema za srednjoškolsko obrazovanje jer se gradivo, koje sada učimo, u srednjoj školi samo još nadopunjuje.