Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
U tjednu obilježavanja Dana hrvatskoga jezika, koji se svake godine obilježava od 13. do 17. ožujka, na satovima Hrvatskoga jezika učenici šestih razreda sa svojom nastavnicom Valentinom Čurčić provodili su aktivnosti u okviru eTwinning projekta UHURN "Zvono" Igrajmo se jezikom.
Ovaj projekt integriran je u redovni nastavni proces na temelju pozitivnoga iskustva prošlogodišnjega sudjelovanja. Učenici su, naime, i prošle godine s velikim interesom prihvatili ponuđene aktivnosti, a one su im uz učenje novih te ponavljanje i utvrđivanje poznatih nastavnih sadržaja, na neki način osvježile uobičajen nastavni ritam predmeta.
Ove smo godine proveli nekoliko aktivnosti. Započeli smo s proučavanjem početaka hrvatske pismenosti, hrvatskih pisama i jezika u srednjem vijeku, najznačajnijih spomenika hrvatske pismenosti. Učenici su samostalno, u skupinama, proučavali određeni dio gradiva vezan uz početke pismenosti, a sve svoje spoznaje i saznanja prezentirali su ostalima putem plakata koji su načinili.
Na satu ponavljanja glagolskih vremena igrali smo jezične igre osmišljene za ovu priliku: Mućni pa čučni, Vremenske košare, memori, pravopisne kartice, Zujalice. Cilj igara bio je ponoviti i utvrditi gradivo vezano uz glagolska vremena.
Ponavljali smo i pravila o pisanju velikoga i malog početnog slova. Učenici su u parovima rješavali nastavne listiće s jednočlanim i višečlanim nazivima pokrajina i krajeva, dijelova naselja, ulica, trgova, parkova i šetališta. Primjere su morali razvrstati i pridružiti im odgovarajuće pravilo o pisanju velikog i malog početnog slova.