Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
Učenici i učitelji naše Škole ove školske godine obilježavaju dane Antuna Kanižlića.
Nizom događanja i radionica učenike se želi potaknuti da upoznaju Antuna Kanižlića, velikana čije ime nosi Škola.
Učitelj Povijesti Goran Đurđević organizirao je 12.studenoga 2015. povijesne radionice. U prostoru školske knjižnice okupili su se učenici i učitelji, a u goste nam je došao i vlč. Robert Mokri, rektor crkve sv. Lovre u kojoj je prema vlastitoj želji pokopan Antun Kanižlić. Cilj ovih radionica bio je upoznati učenike sa životom i djelima isusovca Antuna Kanižlića.
Učenici su podijeljeni u četiri skupine. Svaka je skupina dobila zadatak za koji je imala određeno vrijeme za izvršiti ga. Morali su izraditi plan rada i dobro se organizirati kako bi sve završili u određenom vremenu. Na raspolaganju su imali računala i pristup internetu budući da im je bio neophodan za rad. Naime, svaka je skupina svoj zadatak morala izraditi u jednom od računalnih programa.
Prva je skupina u programu Prezi načinila slikokaz o Antunu Kanižliću, druga skupina njegov je život i djela predstavila umnom mapom izrađenom u programu Mindomo, a treća načinila kviz u programu Kahoot. U kvizu su svi prisutni mogli provjeriti što su naučili o Antunu Kanižliću prateći slikokaz i umnu mapu. Četvrta je skupina imala najzanimljiviji zadatak. Učenici su na papiru A4 formata crtali Antuna Kanižlića, zgradu naše škole, naslovnicu Svete Rožalije i pisali tekst, a zatim sve to snimili mobitelom. Na taj su način stvorili filmić o životu i djelu Antuna Kanižlića.
Radionice su bile zanimljive i izuzetno korisne. Osim što su naučili puno toga o Kanižliću, učenici su savladali i korištenje računalnih alata te time osvijestili da se računalom i internetskom mrežom trebamo služiti i za učenje, a ne samo zabavu.