Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
Peti dan mjeseca listopada, učenici 4.d su obilježili na svoj način – zamjenom uloga.
Nakon obrade pjesme Da sam ja učiteljica, učenici su pisali svoja razmišljanja o ovom pozivu, ali i ono što bi oni učinili da su učitelji.
Pošto je većina pisala o potrebi za više slobodnog vremena, školi u prirodi, izletima i duljem odmoru, ostaje nam na razmišljanje koliko vremena trošimo na nevažne stvari i stizanje obrade nastavnih sadržaja, a koliko na boravak u prirodi i učenju vani gdje nam je ponekad, zaista, novi sadržaj na dohvat ruke.
Sat likovne kulture je prošao u veselom ozračju jer su učenici crtali svoje učiteljice : Josipu, Katarinu i mene. Simpatično je vidjeti kako nas doživljavaju i koliko uočavaju i najsitnije detalje.
Nakon uređenja panoa, za domaću zadaću su dobili osmisliti jedan nastavni sat iz najdražeg si nastavnog predmeta.
Ne moram ni reći o kojem je predmetu riječ. Odmah smo ga i realizirali. Tamo gdje nam je svima najljepše – vani, na dvorištu.
Ksenija Radoš Ušćebrka