Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
Učenici sedmih i osmih razreda naše škole sudjelovali su u anketi u kojoj su imali identična pitanja kao i njihovi vršnjaci u Republici Njemačkoj. Usporedbom rezultata ustanovljene su određene zanimljivosti. Pročitajte koje...
Izborna nastava njemačkog jezika izvodi se po nastavnom planu i programu za njemački jezik u osnovnim školama. U komunikacijskom pristupu nastavi ne obrađuju se samo teme kojima se usvajaju jezične i gramatičke strukture nego su tu i teme kojima se razvija svijest o kulturološkim sličnostima i razlikama među jezicima. Takav komparativni pristup koji uspoređuje sadržaje u hrvatskoj i njemačkoj kulturi razvija kod učenika otvorenost i empatiju prema drugačijem.
Razgovarajući s učenicima sedmih i osmih razreda o tome kako si organiziraju radni tjedan od školskih obveza do slobodnog vremena, došli smo na zamisao provesti anketu među svim sedmašima i osmašima sa istim pitanjima i onda te podatke usporediti s podatcima istraživanja u Njemačkoj za učenike iste dobi. Učinjenom anketom uočili smo da postoje određene sličnosti ali i razlike među našim i njemačkim učenicima.
Anketa se sastojala od devet pitanja koja se mogu vidjeti u tablici koja slijedi. Anketom je obuhvaćeno pet sedmih i četiri osma razreda, ukupno 212 učenika. U svakom razredu je jedan učenik koji pohađa izbornu nastavu njemačkog jezika bilježio odgovore svih učenika njegovog razreda.
Analizom svih odgovora uočili smo da naši učenici više vremena posvećuju školi nego učenici u Njemačkoj iako naši učenici manje pomažu u kući od njemačkih učenika. Posebno je zanimljivo da naši učenici manje vremena provode pred televizijskim prijemnikom ali su stoga duže za računalom. Naši učenici manje čitaju ali se više bave sportom. Njemački učenici više vremena provode putujući do škole i natrag dok naši učenici više vremena provode na vlastite hobije i sl. Izradili smo i razredni plakat s tablicom usporednih vrijednosti dobivenih na temelju provedene ankete koji se može vidjeti u učionici stranog jezika.
Pitanja se odnose na prosječne radne dnevne vrijednosti |
Prosječna radna dnevna vrijednost sedmaša i osmaša OŠ Antuna Kanižlića, Požega |
Prosječna radna dnevna vrijednost učenika iste dobi u Njemačkoj |
1.Koliko vremena provodiš dnevno učeći i pišući zadaće? |
120 minuta |
70 minuta |
2. Koliko vremena provodiš ispred televizijskog prijemnika ? |
60 minuta |
120 minuta |
3. Koliko vremena provodiš ispred računala? |
150 minuta |
120 minuta |
4. Koliko vremena provodiš baveći se sportom? |
60 minuta |
45 minuta |
5. Koliko vremena provodiš baveći se hobijem? |
60 minuta |
45 minuta |
6. Koliko dnevno čitaš ? |
15 minuta |
30 minuta |
7. Koliko dnevno pomažeš u kući?
|
15 minuta |
60 minuta |
8. Koliko vremena provedeš na put od kuće do škole i natrag? |
30 minuta |
60 minuta |
9. Koliko vremena dnevno imaš samo za sebe? |
35 minuta |
60 minuta |