Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
Učiteljica Ružica Suton se sa svojim četvrtašima uključila u međunarodno istraživanje u kojem je sudjelovalo pedesetak država članica Vijeća Europe. Istraživanje je trajalo oko četiri mjeseca.
Cilj istraživanja je bio korištenje Portfolia u nastavnim aktivnostima i učenju, suizgrađenost od strane djeteta i nastavnika koji rade zajedno prema cilju promicanja i podupiranja učenja i odraza u djetetu.
Portfolio je trebao pružiti dokaze o razvoju i napretku (i regresije, gdje se javljaju) djeteta s „ demokratskim i interkulturalnim kompetencijama i ponašanjima tijekom vremena na situacije, unutar i izvan učionice, poštujući dječje različite načine izražavanja i preferencije".
Nekoliko mjeseci smo aktivno osvještavali važnost razvijanja vrijednosti, stavova, vještina, znanja i kritičkog razumijevanja kompetencija za demokratsku kulturu i interkulturalni dijalog jer živimo u vremenu intenzivnih promjena u društvu.
Nizom aktivnosti u redovnoj, izvanastavnoj i terenskoj nastavi ostvarili smo mnoge zamisli te projekt doveli do kraja osviješteni koliko je važan naš mali doprinos za društvo i za nas. Postali smo samosvijesniji, a proces razvoja nije stao, on traje...
Ružica Suton, mag. prim. educ.