Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.40 | 5 |
2. | 08.45 - 09.25 | 5 |
3. | 09.30 - 10.10 | 15 |
4. | 10.25 - 11.05 | 15 |
5. | 11.20 - 12.00 | 5 |
6. | 12.05 - 12.45 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.10 | 5 |
2. | 14.15 - 14.55 | 15 |
3. | 15.10 - 15.50 | 15 |
4. | 16.05 - 16.45 | 5 |
5. | 16.50 - 17.30 | 5 |
6. | 17.35 - 18.15 |
Istraživački rad Čistoća ruku provela sam u sa svojim učenicima 1.b razreda. Poticala sam kod učenika inovativnost u radu. Omogućila sam im da budu aktivni u procesu učenja i da uče s razumijevanjem.
Učenici su uspješno prepoznali uzročno-posljedičnu vezu prljavih ruku i zaraznih bolesti, predlagali su načine dokazivanja postojanja „nevidljivih bića“ na rukama, analizirali su rezultate provedene ankete, raspravljali su na različite načine i prikazivali rezultate pokusa crtežom i grafikonom.
Opširnije pročitajte u priloženom dokumentu u kojem učenici iznose svoja iskustva.
Ružica Suton, razrednica 1.b razreda