Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
Istraživački rad Čistoća ruku provela sam u sa svojim učenicima 1.b razreda. Poticala sam kod učenika inovativnost u radu. Omogućila sam im da budu aktivni u procesu učenja i da uče s razumijevanjem.
Učenici su uspješno prepoznali uzročno-posljedičnu vezu prljavih ruku i zaraznih bolesti, predlagali su načine dokazivanja postojanja „nevidljivih bića“ na rukama, analizirali su rezultate provedene ankete, raspravljali su na različite načine i prikazivali rezultate pokusa crtežom i grafikonom.
Opširnije pročitajte u priloženom dokumentu u kojem učenici iznose svoja iskustva.
Ružica Suton, razrednica 1.b razreda