Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
Za vrijeme online nastave koja je na početku bila podjednako zanimljiva i učenicima i nastavnicima u pojedinim trenucima dolazilo je do zamora i više nije bilo jednostavno pratiti sve zahtjeve učitelja.
Nastava Tehničke kulture posebice je učenicima bila neobična na ovaj način jer su navikli uvijek bar nešto raditi praktično. Kao što i naš Kurikulum navodi suvremena shvaćanja poučavanja tehnike ističu da je uz misaoni rad, neizostavan i praktičan rad učenika, rad u kojemu učenik upoznaje svojstva materijala, prema svojstvima odabire i obrađuje, sigurno se koristi alatima, ukratko, provodi ideje u praksu. Nastavom Tehničke kulture treba svakomu učeniku omogućiti doživljaj užitka stvaranja i zadovoljstva svojim radom čime se razvija samostalnost i odgovornost učenika, samopoštovanje, socijalne vještine, koje uključuju i uvažavanje drugih. Materijali za rad su ostali u školi, a mi smo se morali snalaziti na razne načine.
Potaknuta iskustvima kolega na raznim društvenim mrežama i online platformama koji su dijelili svoje ideje i ja sam odlučila probati nešto napraviti sa svojim učenicima i bar malo ih zaposliti na drugačiji način.
Ovakav oblik nastave moguće je ostvariti u nastavi na daljinu, uz kvalitetne upute te vodeći računa da materijal i pribor potreban za izvođenje nastave bude učenicima dostupan. Stoga, kao i u svemu, treba biti umjeren i češće izmjenjivati različite metode rada.
Izradu praktičnog rada sam provela u petom razredu vezanu uz temu Tehničko crtanje – izrada plašta geometrijskog tijela, a metodička priprava za sat se nalazi u prilogu, a kako je i Uskrs bio blizu odlučila sam se za izradu košarice za slatkiše od kartona.