Rad s darovitim učenicima – projekt mentorskog rada

Kategorija: Vijesti
Datum objave: 28. kolovoza 2025.
Autor: Renata Marinić

Naša škola pruža podršku i potiče darovite učenike kako bi oni što više napredovali i ispunili sve svoje potencijale. U školskoj godini 2024./2025. proveden je  projekt mentorskog rada koji je odobren i financiran od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih. Kroz interdisciplinarni pristup predmeta Povijest, Geografija, Priroda i Matematika darovitom učeniku se omogućilo provođenje individualnog istraživačkog rada na temu značaja vode za život. Interdisciplinarni tim sastojao se od mentorice geografije Jadranke Đaković, mentorice povijesti Klaudije Gašpar, mentorice prirode Ane Perić, mentora matematike Ivana Katića, školske pedagoginje Ivane Đimoti Vida i školske psihologinje, voditeljice projekta, Anite Zec Kresina, što je omogućilo sveobuhvatan pristup razvoju jednog iznimno darovitog učenika petog razreda kroz različite nastavne predmete i metodologije.

Projekt je obuhvatio širok spektar aktivnosti koje su spajale teoriju s praktičnim radom, od pretraživanja literature u tiskanom obliku i na internetu do terenskih istraživanja i praktičnih pokusa s vodom. Posebno su se istaknule aktivnosti poput crtanja karte, modeliranja u plastelinu, fotografiranja, analize slikovnih i audiovizualnih izvora, izrade prezentacija i videozapisa. Učenik je napredovao u svim predviđenim područjima, a ističe se učenikova spremnost i motivacija za rad te osposobljenost za prepoznavanje i provođenje istraživačkog rada pod individualnim vodstvom.

Projekt mentorskog rada pokazao je da individualizirani, interdisciplinarni i praktični pristup može osnažiti darovite učenike ne samo u znanju nego i u samopouzdanju, komunikaciji i kreativnosti. Kvaliteta projekta očituje se i u njegovoj mogućnosti primjene u narednom razdoblju za darovite učenike škole, što znači da je stvoren održiv model rada koji će koristiti budućim generacijama.

Projektni tim

Skip to content