Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
Roditelj, saveznik, pomagač, vođa i prijatelj
Suradnja roditelja i škole
|
Koliko god vremena učitelji provodili s djecom u školi i što god radili da ih odgoje u duhu tolerancije, multikulturalnosti i cjeloživotnog učenja, presudnu ulogu u razvijanju dječjih vrijednosti ipak ima njihova obitelj - roditelji, skrbnici, bake i djedovi, oni s kojima su odrasli. |
Ukorak s našom djecom |
Mi, roditelji i učitelji, u duhu promjena koje se školstvu iz dana u dan događaju i u želji da zajednički usmjeravamo mlade ljude k pronalaženju pravih životnih vrijednosti tebamo biti partneri i primjerom pokazati što je to timski rad i što nam on dobroga donosi. Od iznimne važnosti za opstanak odgojno-obrazovnog partnerstva jesu redoviti susreti odgajatelja i obrazovatelja. Četiri puta godišnje na roditeljskim sastancima, i prema potrebi na redovitim informacijama, minimum je koji zadovoljava. |
Roditeljski sastanci
|
uistinu su dobra prilika da čujete koji koristan savjet, ali i porazgovarate s ljudima s kojima sigurno imate nešto zajedničko s obzirom na to da odgajate djecu iste dobi i vrlo sličnih interesa. Na roditeljskim sastancima možemo dogovarati zajedničke projekte, razmjenjivati važne informacije koje se tiču cijelog razreda, obrazovati se, upoznavati i surađivati. Ne biste trebali izbjegavati sastanke misleći kako su oni gubljenje vremena i kako na njima ništa novoga nećete naučiti. Neki roditelji toliko nisu voljeli školu u doba kada su i sami bili školarci da ju i danas obilaze u širokom luku. Drugi se ne slažu s ostalim roditeljima, te zbog toga ne dolaze na sastanke. Zvučat ću grubo, ali ne mogu prešutjeti da su to previše sebični razlozi za izbjegavanje jedne od rijetkih prilika koja vam se pruža da se obrazujete i usavršavate za najljepši, ali i najteži poziv u životu - roditeljstvo. |
Individualni sastanci
|
- prigoda su da redovito nadzirete napredovanje svoga potomka, jer, vjerovali ili ne, njima je do toga jako stalo. Prolaze li s odličnim ili manje odličnim uspjehom, vole znati koliko se brinete i da vas zanima kakvi su u školi. Za dobru suradnju s nama razrednicima pokušajte kad god je to moguće poštovati naše radno vrijeme i dolaziti na informacije u ono vrijeme koje smo za to odredili. Želite li doći u školu, a vrijeme određeno za informacije vam nikako ne odgovara, najavite se i dogovorite neko drugo vrijeme koje će razrednik posvetiti samo vama. |
Partneri i prijatelji
|
Budimo partneri i prijatelji koji zajednički vode djecu na izlete i ekskurzije. Skrbimo o izgledu i opremljenosti škole u kojoj pola dana proboravi vaše dijete. Sudjelujmo timski u organizaciji proslava, humanitarnih akcija, zabava, maskenbala. Cijenimo i podupirimo jedni druge. Omalovažavamo li mi školu kao instituciju i pokazujemo li otvoreno negodovanje prema suradnji s učiteljima, isto će činiti i naša djeca. |
autor: Ivana Marinić, prof. |
RAZNI MATERIJAL - stisni sliku i aktiviraj dokument
Kako uspješnije učiti |
Škola za roditelje |
Sigurnost djece na internetu |
---|---|---|
Želim zdravo rasti |
Mediji kao sredstvo odgoja i sredstvo zlostavljanja |
Kako postati bolji učenik - roditeljska podrška |
Disciplina s ljubavlju |
Priprema djece za školu |
|
Zdrav sam tako mi treba -vodič za mlade -vodič za roditelje |
Poticanje kreativnosti kod djece |
Dogovaranje i pregovaranje u obitelji |
Obitelj najjače sredstvo u borbi protiv ovisnosti |
ZANIMLJIVI ČLANCI ... sigurno ima nešto i za vas...
Svaki drugi osnovnoškolac na internetu provede više od sat vremena dnevno, s tim da gotovo 8 posto djece za računalom provede od tri do pet sati, a 5,7 posto njih i više od pet sati. Kada nisu na internetu, djeca najčešće gledaju u ekran televizora ili svog mobitela.
Izvor:http://www.jutarnji.hr
Slobodno vrijeme uz knjigu provodi svega 6,7 posto djece Pokazala je to anketa koju je u sklopu projekta “Deset dana bez ekrana” na uzorku od 1122 učenika od 5. do 8. razreda u 10 hrvatskih škola provela Udruga za izvannastavne i izvanškolske aktivnosti CINAZ.
Projekt “Deset dana bez ekrana” prvi je put proveden u Francuskoj 2007. godine. U njemu je sudjelovalo 254 djece u dobio od 7 do 12 godina, a ankete provedene prije njegove realizacije pokazale su da su francuska djeca u potpunosti “zarobljena medijima”. Do identičnih iskustava u Hrvatskoj je došla i udruga CINAZ.
- Projekt smo prvi put proveli 2008. godine. U njemu je tada sudjelovalo 22 učenika 8. razreda iz četiri zadarske škole te 25 učenika iz Dugog Sela. Zadatak im je bio 10 dana uz podršku roditelja u potpunosti apstinirati od korištenja sva tri ekrana: kompjutora, televizora, mobitela, što podrazumijeva i drukčiju organizaciju slobodnog vremena. Projekt se pokazao vrlo uspješnim pa smo ga tijekom ove i prošle godine proširili na učenike iz 10 škola - rekao je voditelj projekta prof. dr. Zlatko Miliša, profesor na Sveučilištu u Zadru.
Učenici koji su sudjelovali u projektu svaki su dan vodili dnevnik, kao i njihovi roditelji.
Analiza odgovora pokazala je da su vrijeme koje inače provode na Facebooku, chatu, gledajući televiziju, igrajući igrice i sl., učenici zamijenili kvalitetnijim sadržajima: više su boravili u prirodi, igrali su se s prijateljima i roditeljima, temeljitije su izvršavali svoje školske obveze, a zamijećen je i porast posjeta knjižnicima. Roditelji su primijetili kako su im u vrijeme apstinencije djeca više pomagala u kući. Nekima je tih deset dana proteklo kao od šale, no bilo je i onih koji su se s pred njih postavljenim izazovom teško nosili.