2022-05-03 17:44:12

Rezultati testiranja učenika za Erasmus+ projekt

Dragi učenici,

objavljujemo rezultate nakon provedenog testiranja, kao i razradu bodovanja i te pozivamo roditelje  učenika koji su izabrani za mobilnost na informativni roditeljski sastanak. 

     

                                  RANG LISTA

OLOVKA                    33 PLOČA 6666              33 LEGO 3846                32 NEON 1232                32 LILI 1111                    32 4848 ŠUMA                31 MED 1234                  31 EUPHORIA 1003        30  0000 NULA                29 ORBIT2123                28 PATKA 1234               27 TABLET 2727             26 5555 JAGODA            22

 

Učenici od rednog broja 1 do rednog broja 8 su izabrani za mobilnost.

Svim ostalim sudionicima želimo više sreće drugi put. 

Pozivamo  roditelje učenika koji su izabrani za mobilnost  na informativni roditeljski sastanak u utorak 10. svibnja 2022. u 18.50 sati.

 

Razrada bodovanja

1.Opći uspjeh prethodnog razreda

 5,00 – 10 bodova

 4,90 – 4,99 – 8 bodova

 4,80 – 4,89 – 7 bodova

 4,60 – 4,79 – 6 bodova

 4,40 – 4,59 – 5 bodova

 4,20 – 4,39 - 4 boda

 4,00 – 4,19 – 3 boda

 3,80 – 3,99 – 2 boda

 3,50 – 3,79 – 1 bod

< 3,49 – 0 bodova

2.Zaključna ocjena iz engleskog jezika prethodnog razreda

 5 – 5 bodova

 4 – 3 boda

 3 – 2 boda

 2 – 0 bodova

 

3. Vladanje učenika

 Uzorno vladanje: 4 bodova

 Dobro vladanje: 2 boda

 Napomena: za svaku opomenu umanjuje se 1 bod od osnovnog vladanja i bodova

 

4. Sudjelovanje u izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima te na natjecanjima

         Učenik sudjeluje u tri i više izvannastavne i/ili izvanškolske aktivnosti i/ili                 natjecanja– 4 boda

 Učenik sudjeluje u dvije izvannastavne i/ili izvanškolske aktivnosti i/ili     natjecanja– 3 boda

 Učenik sudjeluje u jednoj izvannastavnoj/izvanškolskoj aktivnosti i/ili   natjecanjima– 2 boda

 Učenik ne sudjeluje u izvannastavnim/izvanškolskim aktivnostima i/ili natjecanjima– 0 bodova

 

 

 

 

 

Popunjenost/čitkost/ preglednost/ pisano izražavanje

Kandidat ispunjava sva tražena polja, Pismo je čitko, uredno i pregledno. Potpisano je. Izražava se bez gramatičkih i pravopisnih pogrešaka. Sadržaj pisma je smislen i razumljiv.

2 boda

Kandidat ispunjava sva tražena polja, Pismo je uglavnom čitko, uredno i pregledno. Potpisano je. Izražava se uz manje gramatičke i pravopisne pogreške. Sadržaj pisma je uglavnom smislen i razumljiv.

1 bod

Kandidat ne ispunjava sva tražena polja, Pismo nije čitko, uredno i ni pregledno. Nije potpisano. Kandidat se izražava se uz česte gramatičke i pravopisne pogreške. Sadržaj pisma nije smislen i razumljiv.

0 bodova

Uvod

Ovaj dio objašnjava zašto je kandidat zainteresiran za sudjelovanje u projektu. Stil pisanja je kreativan i navodi na daljnje čitanje.

 

2 boda

Ovaj dio nejasno ili djelomično objašnjava zašto je kandidat zainteresiran za sudjelovanje u projektu. Stil pisanja djelomično navodi na daljnje čitanje.

1 bod

Ovaj dio ne objašnjava zašto je kandidat zainteresiran za sudjelovanje u projektu. Stil pisanja ne navodi na daljnje čitanje.

 

 

0 bodova

Paragraf: razrada vještina, iskustava i motivacije

Ovaj dio jasno navodi zašto je kandidat motiviran za sudjelovanje u ovom projektu. Navodi brojne kompetencije, vještine i iskustva koji se odnose na projekt i doprinijeli bi njegovom uspješnom provođenju. Učenikovi roditelji su spremni na angažman oko projekta i ugošćavanje sudionika.

 

 

 

4 boda

Ovaj dio djelomično navodi zašto je kandidat motiviran za sudjelovanje u ovom projektu. Navodi neke kompetencije, vještine i iskustva koji se djelomično odnose na projekt i doprinijeli bi njegovom uspješnom provođenju. Učenikovi roditelji su djelomično spremni na angažman oko projekta i ugošćavanje sudionika

 

3 boda

Ovaj dio ne navodi zašto je kandidat motiviran za sudjelovanje u ovom projektu. Navodi premalo kompetencija, vještina i iskustava ili se oni ne odnose na projekt i ne bi doprinijeli njegovom uspješnom provođenju. Učenikovi roditelji nisu spremni na angažman oko projekta ni na ugošćavanje sudionika.

 

2 boda

Kraj/zaključak

U ovom dijelu kandidat jasno navodi zašto bi projekt dobio na vrijednosti njegovim sudjelovanjem. Definira kako bi mu sudjelovanje u projektu bilo od koristi u osobnom razvoju. Zahvaljuje na ukazanoj prilici i vremenu.

 2 boda

U ovom dijelu kandidat djelomično navodi zašto bi projekt dobio na vrijednosti njegovim sudjelovanjem. Nije siguran kako bi mu sudjelovanje u projektu bilo od koristi u osobnom razvoju. Zahvaljuje na ukazanoj prilici i vremenu.

1 bod

U ovom dijelu kandidat ne navodi zašto bi projekt dobio na vrijednosti njegovim sudjelovanjem. Ne definira kako bi mu sudjelovanje u projektu bilo od koristi u osobnom razvoju. Ne zahvaljuje na ukazanoj prilici i vremenu.

0 bodova

 

 

 

 


Osnovna škola Antuna Kanižlića Požega