preskoči na sadržaj

Osnovna škola Antuna Kanižlića Požega

Login

Facebook
 
 
Raspored zvonjenja

Sat

Od... do... Odmor
PRIJE PODNE
1. 08.00 - 08.40 5
2. 08.45 - 09.25 5
3. 09.30 - 10.10 15
4. 10.25 - 11.05 15
5. 11.20 - 12.00 5
6. 12.05 - 12.45  
POSLIJE PODNE
1. 13.30 - 14.10 5
2. 14.15 - 14.55 15
3. 15.10 - 15.50 15
4. 16.05 - 16.45 5
5. 16.50 - 17.30 5
6. 17.35 - 18.15  
Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 10. 2011.

Ukupno: 5849305
Ovaj mjesec: 7394
Ovaj tjedan: 1815
Danas: 20

Za djecu i roditelje

Obrazovanje

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Nastava na daljinu
Autor: Ana Perić, 2. 9. 2020.

Za početak moram priznati kako je nastava na daljinu pred mene stavila velike izazove. Digitalna tehnologija je bila nešto u čemu se nisam osjećala sigurnom i uglavnim sam ju izbjegavala. Rješavajući Loomen, polako sam se upoznavala s prednostima koje digitalna tehnologija pruža, ali i upoznavala različite alate koji mogu pomoći u svladavanju gradiva tako što omogućuju zanimljiv ili nov pristup kao i lakšu predodžbu nekog procesa ili jednadžbe u kemiji.


Početak odvijanja nastave na daljinu, pokazao se i odličnim početkom za isprobavanje svih tih alata i uvođenje digitalne tehnologije u moj način rada. Kako su učili učenici, tako sam učila i ja. Neki alati su se pokazali vrlo korisnim i zanimljivim, a neki vrlo zbunjujućim i kompliciranim za dio učenika. Ponekad sam stavljala vrlo konkretne i jasne upute koji su tražili točno određeno rješenje, a ponekad sam namjerno učenicima dala samo ideje i natuknice kako bi imali slobodu i kako bih vidjela njihovo snalaženje u određenoj situaciji. Takve zadatke nisam ocjenjivala, niti bodovala kako ne bih nikoga oštetila već sam zadaću  ocjenjivala samo s +/-  odnosno riješio/nije riješio.

Upravo jedan takav sat stavljam kao primjer.

 Kada smo završili nastavne cjeline Organski spojeva s kisikom i Biološki važni spojevi, učenici su dobili zadatak napraviti neki Istraživački rad, a da je temom vezan za nastavne cjeline koju smo obradili. Podsjetila sam ih na korake pri istraživanju te ih ohrabrila i napomenula da mi se u svakom trenutku mogu javiti i za pomoć oko teme, ali i oko samog istraživanja.

Koraci pri istraživanju su sljedeći:

1. Izbor područja i teme.

2. Određivanje problema i ciljeva: određivanje istraživačkog/istraživačkih pitanja i postavljanje istraživačkih ciljeva.

3. Izrada nacrta istraživanja: odabir izvora i literature (tako da odražavaju odabranu temu), metode i tehnike sakupljanja (anketa, intervju, analiza teksta, plansko opažanje, dnevnik, itd.), uređivanja i analiziranja podataka.

4. Prikupljanje podataka: proučavanje literature i izvora; pronalaženje i komentiranje podataka; navođenje izvora.

5. Analiziranje, uređivanje i interpretiranje rezultata (opisivanje, klasificiranje, povezivanje, statistička obrada podataka, itd.)

 6. Pisanje izvještaja i/ili pripremanje rezultata za prezentaciju.

 

Prema stupnju podrške to bi pripadalo otvorenom istraživačkom učenju jer su učenici sami  trebali odrediti istraživačko pitanje, metode i strategije, izvore  i načine prikupljanja podataka te analizu podataka i način prezentacije. Najveći dio učenika je to i napravio i odlično se snašao. A dio učenika je ipak trebao pomoć što bi po stupnju vođenja onda bilo kontrolirano ili vođeno istraživačko učenje. Rezultatima i samim istraživačkim radovima sam bila oduševljena jer su ispunili sva moja očekivanja. Učenici su se u takvom načinu rada snašli puno bolje, nego sam očekivala i odradili su zadatak vrlo kvalitetno. Primjenili su stečena znanja i vještine, bili vrlo kreativni i vrlo kvalitetno su predstavili svoje zaključke i zapažanja. Kao primjer, stavljam PP prezentaciju  Alkoholno vrenje koju je izradio učenik 8.b, Enio Franić.

 

                                                                             Ana Perić, nastavnica Kemije



Priloženi dokumenti:
Enio_Franic_Kemija_alkoholno_vrenje1__(1).mp4 (7.17 MB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju