Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
Poštovani učenici i roditelji,
znamo da se trudite organizirati vrijeme učenja kako bi rezultati bili što učinkovitiji. Nadamo se da uz sve dostupne alate škole na daljinu koristite svoje udžbenike koji upućuju na sva znanja koja se očekuju za vaš uzrast. Vi idete u osnovnu školu i u njima su sadržana sva osnovna znanja koja trebate usvojiti za daljnje napredovanje. Naravno da kroz upute učitelja, suradnju s roditeljima ili zbog osobnih interesa možete koristiti i druge izvore. No važno je da ne odete predaleko od onog bitnog, odnosno da sve dodatne aktivnosti koristite za jačanje onog bitnog što morate usvojiti. Nije to lako. Naša socijalna pedagoginja Marina Arbanas pokušala vam je pomoći novim uputama organizacije rada u nadi da će Vam olakšati pronalaženje osobnih stavova za Vaš način upravljanja vremenom.
Vaš Stručni tim za podršku pri realizaciji nastave na daljinu OŠ Antuna Kanižlića
ORGANIZACIJA DANA I UČENJA
U ovom izazovnom razdoblju kada moramo više vremena provoditi kod kuće i pratiti nastavu na daljinu, najbolje možemo primijetiti kako nam vrijeme može izmaknuti kontroli. Dobar dio dana može proletjeti u razmišljanju „sad ću početi s obavezama, samo da još…“ I tako prolaze minute, sati uz „skrolanje“ na mobitelu ili igrice te se u zadnji tren sjetite da trebate riješiti zadatak iz Biologije, napraviti rad iz Likovnog, a pribora nema kod kuće. Roditelji postaju ljuti, a vi frustrirani i nezadovoljni svojim učinkom. Zaostaci se nakupljaju, dok motivacija postaje sve manja jer više ne znate odakle početi.
Poznato?
Ovaj scenarij možemo prepustiti mašti, ne mora biti naša stvarnost i svakodnevica. Uz malo truda i želje možemo organizirati dan tako da uspijemo riješiti sve one važne obaveze, a da nam uz to ostane još više vremena za aktivnosti koje volimo. Da, i to je ostvarivo! J Idemo redom.
PREDMET |
ZADATAK |
ROK |
OZNAČI DA SI RIJEŠIO/LA (smajlić) i POSLAO/LA RAD UČITELJU (kvačica) |
Hrvatski jezik |
RB str…. zad. ... |
Danas |
|
Umna mapa |
Do četvrtka .14.5. |
|
|
|
|
|
|
Geografija |
Riješiti kviz |
Danas |
J |
…i tako za svaki predmet |
|
|
|
Ili možete koristiti samoljepljivepapirićena koje zapisujete dnevne obaveze. Kadariješite pojedini predmet ili aktivnost, papirić s guštom zgužvate i bacite (u kantu za papir, naravno). Jedan zadatak manje! Sa zadovoljstvom ćete pratiti kako se količina školskih obavezasmanjuje. Nakon svakoga predmeta napravite stanku i nagradite se. Potom provjerite ponovno tablicu pazeći da se sve obavili. U slučaju nejasnoća obavezno se obratite učiteljima koji su tu da vam pojasne.
Kada odradite sve što ste planirali, trebalo bi vam ostati puno slobodnog vremena. Ispunite ga onako kako želite. Iskoristite maštu i osmislite nove igre ili različite aktivnosti koje ćete zadati kao izazov dana svojoj grupi prijatelja. Svaki dan neka druga osoba zada aktivnost, zatim međusobno podijelite fotografije radova. Obavezno uključite tjelovježbu u slobodno vrijeme i odmore između obaveza. Mozak se puno bolje koncentrira nakon tjelesne aktivnosti, osjećaj ugode u tijelu raste, a dosada i bezvoljnost se smanjuju. Ako se ne možete natjerati na vježbanje, uključite glazbu i plešite.
I za kraj, sjetite se da je najteže krenuti. Kada započnete, shvatite da nije toliki problem. Štoviše, bit ćete zadovoljniji sobom, a dan će biti ispunjeniji i življi.
Vaša socijalna pedagoginja Marina Arbanas