Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.40 | 5 |
2. | 08.45 - 09.25 | 5 |
3. | 09.30 - 10.10 | 15 |
4. | 10.25 - 11.05 | 15 |
5. | 11.20 - 12.00 | 5 |
6. | 12.05 - 12.45 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.10 | 5 |
2. | 14.15 - 14.55 | 15 |
3. | 15.10 - 15.50 | 15 |
4. | 16.05 - 16.45 | 5 |
5. | 16.50 - 17.30 | 5 |
6. | 17.35 - 18.15 |
Održivi je razvoj takav razvoj koji omogućuje zadovoljavanje potreba u sadašnjosti bez ugrožavanja mogućnosti budućih generacija da i one zadovoljavaju svoje potrebe.
Odgoju i obrazovanju za održivi razvoj treba posvetiti veću pozornost i provoditi ga u izvanučioničkoj i projektnoj nastavi, surađivati s lokalnom zajednicom te organizirati različite aktivnosti kojima ćemo razvijati kompetencije za prirodnu i kulturnu baštinu, tj. za okoliš i održivi razvoj.
U ovom radu sam obuhvatila izvanučioničku i projektnu nastavu vezanu za održivi razvoj i razvijanje ekološke svijesti kojeg mogu provoditi učenici razredne nastave kroz teme zdravstvenog odgoja i čuvanja okoliša. Osvijestila sam važnost integrirane nastave i kreativnosti učenika.
Ružica Suton, mag. prim. educ.