preskoči na sadržaj

Osnovna škola Antuna Kanižlića Požega

Login

Facebook
 
 
Raspored zvonjenja

Sat

Od... do... Odmor
PRIJE PODNE
1. 08.00 - 08.45 5
2. 08.50 - 09.35 10
3. 09.45 - 10.30 15
4. 10.45 - 11.30 5
5. 11.35 - 12.20 5
6. 12.25 - 13.10  
POSLIJE PODNE
1. 13.30 - 14.15 5
2. 14.20 - 15.05 10
3. 15.15 - 16.00 15
4. 16.15 - 17.00 5
5. 17.05 - 17.50 5
6. 17.55 - 18.40  
Oglasna ploča
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 10. 2011.

Ukupno: 5769662
Ovaj mjesec: 2633
Ovaj tjedan: 347
Danas: 75

Za djecu i roditelje

Obrazovanje

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Intervju - Županijsko natjecanje iz Povijesti
Autor: Igor Soldić, 7. 5. 2019.

Učenici naše Škole su sudjelovali u Županijskom natjecanju iz Povijesti u OŠ Dragutina Lermana u Brestovcu dana 8. ožujka 2019. godine gdje su ostvarili odlične rezultate i osvojili prvo i četvrto mjesto pod mentorstvom učiteljice Klaudije Gašpar.


U sklopu toga, napravili smo intervju s našim učenicima kako bi nam opisali svoje dojmove nakon natjecanja. Rješavanje je trajalo 60 minuta. Učiteljica ih je pohvalila zbog dobrog zaključivanja i odličnog snalaženja, a Ravnateljica je čestitala na odličnim rezultatima uz ohrabrenje prema novim natjecateljskim izazovima. Natjecalo se dvoje učenika, a to su učenici sedmih razreda: Klara Filić i Ivan Aušprung.

 

  1. Na početku nam se možete predstaviti.

Klara: Ja sam Klara Filić. Idem u 7. c razred. Na ovom natjecanju sam osvojila prvo mjesto. Na školskoj razini sam bila iz Hrvatskog i Povijesti te na županijskoj razini iz Povijesti.

Ivan: Ja sam Ivan Aušprung, idem u 7. a razred i sudjelovao sam na natjecanju iz Povijesti, ali i mnogim drugim natjecanjima. Osvojio sam 4. mjesto. Bio sam još na Školskom iz Povijesti, Hrvatskog, Kemije, Matematike i Geografije. Županijsko iz Povijesti, Hrvatskog i Geografije ove godine.

  1. Koliko vas je sudjelovalo na natjecanju iz povijesti i gdje se održalo natjecanje?

Sudjelovali smo nas troja na školskoj razini, a nas dvoje smo prošli na Županijsko natjecanje. Sveukupno nas je bilo oko 13 učenika na toj razini. Natjecanje se održalo u OŠ Dragutina Lermana u Brestovcu 8. ožujka 2019. godine.

  1. Koliko dugo se rješavaju zadatci na Županijskom natjecanju? Je li određeno vremenski?

Da, rješavaju se 60 minuta.

  1. Koliko ste se dugo pripremali za natjecanje u školi, a koliko kod kuće? Koliko je važna uloga vaših nastavnika u usmjeravanju prema točnim rješenjima i objašnjavanju tijekom priprema?

Ivan: Više na nastavi, nego kod kuće. Na nastavi smo rješavali listiće, a kod kuće iz knjige.

Klara: Slažem se, više na nastavi. Uloga mentorice je velika, iako se nastavnica razboljela, ali odlično nas je vodila prema točnim rješenjima i načinu kako se snaći u težim zadatcima.

Mentorica naglašava da su rješavali na dodatnoj nastavi primjere iz prethodnih godina. Također, naglašava da je važno zaključivanje bez učenja napamet. Učili su na način da dođu do točnog rješenja logičkim zaključivanjem. Kako bi sve to uspjelo, naravno, učenici moraju raditi na temelju i učiti činjenice. Ovakvi rezultati su ishod njihova rada i truda, a ona ih je usmjeravala prema tome.

 

  1. Jesu li (pitanja) zadatci na Županijskom natjecanju bili teži od očekivanoga?

Ivan: Jednako. Poneki zadatak nisam znao na školskoj razini, kao i poneki na županijskoj. Tako da, gledajuću sveukupno, bilo je podjednako. Godine su mi bile malo problem.

Klara: Isto bih rekla da su razine podjednake. Meni je problem bila karta.

Mentorica pojašnjava da Ivan više voli povezivati povijesne činjenice, a Klari nisu problem godine.

  1. Koliko je za vas stresno natjecanje s obzirom na razine (Školsko, Županijsko…)?

            Klara: Županijsko.

            Ivan: Isto, druga je škola. Okruženje je novo.

  1. Je li teško uskladiti školske obveze (nastavne sate, domaće zadaće, učenje za testove) tijekom priprema za natjecanje?

            Klara i Ivan: Nije, jer treba znati dobro rasporediti vrijeme i biti organiziran.

            Mentorica naglašava kako je Klara odlična organizatorica. Ona i druge zna voditi u  organiziranju. Kad smo pripremali za Dan škole, ona je sve odradila za predstavu. Ističe da bi mogla biti jednoga dana menadžer jer će znat posložiti sve, gdje god bude radila.

  1. Koje su vaše izvannastavne aktivnosti?

            Klara: Sviram rog u Glazbenoj školi.

            Ivan: Idem na košarku.

  1. Možete li dati savjet za buduće natjecatelje i kako se najbolje pripremiti?

           Ivan: Treba učiti sve po redu i pitat nastavnika sve što nije jasno.

           Klara: Važno je počet učiti na vrijeme.

Mentorica naglašava da je dobro rasporediti broj natjecanja kako bi se sve uspjelo kvalitetno odraditi.

  1. Prema vašem mišljenju, koliko je povijest važna kao predmet u današnjem svijetu? Zašto?

            Ivan: Važno je jer u svakom poslu može ti biti potreban neki podatak iz povijesti.

            Klara: Zbog opće kulture.

  1. Planirate li se baviti poviješću u budućnosti? Je li bi tko od vas predavao povijest u školi?

            Ivan: Nisam još siguran, ali ići ću u opću gimnaziju. Volio bih biti profesor Geografije i Povijesti.

            Klara: Ja ću paralelno Matematičku i Glazbenu, ali za daljnju budućnost još nisam sigurna.

  1. Klara, možeš li nam reći nešto više o svojim izvannastavnim aktivnostima?

           Klara: Kada je prvu godinu upisala rog, bila sam prva na međunarodnom i druga na državnom natjecanju. Uspjeh ovisi o vježbanju, ali i tremi. Trema se smanjuje sa sve većim brojem natjecanja. Za božićne praznike smo svirali u pješačkoj zoni u vrijeme Adventa.

Ravnateljica kaže kako je to bio najkvalitetniji dio adventskog programa. Glazbenjaci iz Glazbene škole su omogućili predivan program u vrijeme Božića.

  1. Gospodin Dinko Zima je napravio izložbu fotografija spomen-ploča, a otvorena je Klarinim sviranjem. Možeš li nam reći nešto više o tome?

            Klara: Svirala sam Etidu, a autor te skladbe je Dragan Gurtl. I nisam sama svirala, imala sam svoj rog.

  1. Ivane, kako ti doprinosiš svojim aktivnostima unutar Škole?

Ivan: Išao sam na dramsku. Volim glumiti, a počeo sam u vrtiću. Naučim tekst i vježbam glas (tonove, glasnoću). Mislim da je tajna dobre glume stapanje s likom i vježba.

Ravnateljica naglašava kako često čuje hvaljenje i upite je li Ivan u nekoj dramskoj skupini, a to je dokaz koliki je talent glumačkih sposobnosti.

 

Hvala Klari i Ivanu na razgovoru te čestitke na ostvarenim rezultatima!





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju