Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
Poštovani učenici i roditelji,
zahvaljujemo vam na dosadašnjem trudu uloženom u stjecanje novih i ponavljanje stečenih spoznaja u online nastavi. Ovaj oblik nastave nije lak učenicima, opterećuje roditelje, a izuzetno je naporan učiteljima koji traže načine predstavljanja gradiva u potpuno novim okolnostima i osmišljavaju zadatke koji doprinose trajnosti i primjeni znanja.
Kako bi sav ovaj trud imao smisla, neophodno je izgraditi povjerenje između učitelja i učenika. U novonastaloj situaciji učitelj ne može znati koliko je vremena učenik učio, pisao zadaću te je li to radio sam, uz pomoć nekoga ili služeći se internetom. Prepisivanjem zadataka od drugih i rješavanjem uz pomoć drugih u većoj mjeri nego samostalno učenik ne stječe ono što mu nikada ne može biti oduzeto – znanje. Prepisivanjem učenik ne šteti samo sebi, već i svojoj okolini šireći kulturu neetičnih odnosa, čini nepravdu učenicima koji samostalno rješavaju zadatke. Prepisivanjem učenik narušava odnos između sebe i učitelja koji je uložio vrijeme, trud i svoje stvaralačke sposobnosti da bi osmislio nastavu i zadatke za učenika. U konačnici, prepisivanje može biti dvostruko kažnjeno: neznanjem i lošom ocjenom tijekom naknadne provjere iz dijela gradiva u koji nije uložen samostalan trud. Potrebno je zapitati se: Što dobijem prepisivanjem, a što samostalnim radom?
Molimo vas za mudro postupanje u ovoj situaciji koja kao da je stvorena za osamostaljivanje u radu učenika. Sve rečeno može se zaključiti riječima Williama Mottera Ingea:
„Cilj obrazovanja je stjecanje znanja o vrijednostima, a ne o činjenicama.“